23 Şubat 2012 Perşembe

En Son Alınanlar


Bu ay Avon ve Oriflame'den kendimi bile şaşırtacak kadar az sipariş verdim.
Avon'dan supershock kalem far'ın morlu pembelisini aldım ki grilisinden çok memnunum bu rengi indirimde olunca hemen bi tane kaptım.
Ve bu kampanya yarı fiyatına inmiş olan rujlardan iki tane aldım.
Oriflame'den ise bu ay satışa giren renkli nemlendiriciyi aldım bir de yine bu ay satışa giren ruj şeklinde dudak koruyucu almıştım ama stokta kalmadığı için gelmedi.
En kısa zamanda Avon ve Oriflame'lerin postları gelecek özellikle renkli nemlendiriciyi en kısa zamanda deneyip hemen postunu hazırlayacağım.

Estee Lauder - Pleasures EDP ise bittikçe aldığım bir ürün uzun senelerdir kullandığım parfümüm ama bu sefer 50 ml aldım çünkü asla 100 ml parfüm bitiremiyorum ziyan oluyor.

İşte son birkaç günde aldıklarım bunlardı.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder