8 Şubat 2012 Çarşamba

The Body Shop C Vitamini Eye Reviver Duo

Body Shop'un bu ürünün methini çok duyunca alıp denemek istedim.
Yaklaşık 3-4 haftadır düzenli kullanıyorum ve artık yorum yapabilirim diye düşünüyorum.


Bu ürünü alma sebebim malum göz altı morluklarımdı ürünün göz altı morluklarını aydınlattığına dair bir söylemi var.
Çok azda olsa göz altı morluklarımı aydınlattı en azından bugüne kadar kullandığım morlukları aydınlattığını vaat eden ürünler içerisinde morluklarımı bir nebzede olsa aydınlatan tek ürün oldu.
Hele bir de fiyat-performans karşılaştırması yaparsak bu ürün fiyatına göre gayet başarılı diyebilirim.
Bir çok yüksek fiyatlı üründen daha iyi iş çıkarıyor en azından benim birkaç farklı markanın kremini kullanıp aydınlanmayan morluklarımda az birazda olsa işe yaradı.:)

Resimde de görmüş olduğunuz gibi iki taraflı bir ürün önce göz çevrenize roll-on tarafını sürüyorsunuz hoş bir ferahlık veriyor.


Ardındanda şu görmüş olduğunuz kremi uyguluyorsunuz.
Ürünün c vitamini içermesi hassas olan cildimi yakar mı, alerjik reaksiyona neden olur mu diye beni korkutmuştu ama göz çevremde çok hafif bir yanma haricinde başka bir alerjik reaksiyona neden olmadı.


Eğer ki göz altı morluklarınız aşırı fazla değilse bu üründen benim memnun kaldığımdan daha fazla memnun kalabilirsiniz.
Uygun fiyatlı ama işe yarayan bir ürün arıyorsanız TBS'nin bu göz çevresi ürününe bir şans vermenizi tavsiye ederim.

Fiyatını şu an tam olarak hatırlamıyorum zaten 3 al 2 öde kampanyasında almıştım ama ürünün tek satış fiyatı 30-35 civarı olması lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder