7 Şubat 2012 Salı

Oriflame Giordani Gold Makyaj Bazı


Oriflame'nin daha önce başka bir makyaj bazını kullanmış ama çok fazla memnun kalmamıştım zaten o üründe satıştan kaldırıldı.:)
Daha öncede dediğim gibi Giordani serisi Oriflame'nin makyaj ürünleri içerisinde kalite açısından en iyi serisi diyebilirim.
Bende merak edip bir de bu makyaj bazını denemek istedim ve iyiki de almışım çok memnun kaldım.
Her gün fondöten, pudra kullanan birisi olmadığım için bu bazı şu ana kadar 4-5 kez ancak kullanmışımdır ve her kullandığımda yüzümde makyajım en az 6-7 saat durdu bu sebeple ürün hakkında düzgün yorum yapabilirim diye düşünüyorum.
Ürünün benim için en büyük artısı ağır ve kötü bir kokusunun olmaması ayrıca yüzünüze bazı sürdüğünüz zaman cildinizi hem yumuşacık yapması hemde hafiften bir parlaklık vermesi bu ürünü sevmem için yetip artıyor.

Ben her zaman üzerine fondöten uygulamıyorum bazen sadece pudra geçiyorum o zamanda çok hoş oluyor hemde pudranın daha uzun süre ciltte durmasını sağlıyor.
Tabi benim cildim kuru bu ürünün yağlı ciltlerdeki performansı nasıl olur birşey diyemeyeceğim.

Eğer uygun fiyatlı bir makyaj bazı arıyorsanız Oriflame'nin bu ürününü denemenizi tavsiye ederim.
Bazın katalog satış fiyatı 31.90 fakat ara ara %30, %40 gibi bir indirimi oluyor. 

4 yorum:

  1. giordani serisini ben de genel olarak beğeniyorum canım baz olayına hiç girmedim bir denesem mi bizim ürünlerimiz benziyor cilt tipi de kuru olunca sen sevdiysen sevebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. ben her gün fondöten, pudra kullanan biri olmadığım için makyaj bazına öyle yüksek bi mebla vermek istemedim ve bu fiyatında göre performansı gayet iyi olan bir ürün bu bitince bir de sephora'nın bazını denemek istiyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Makyaj bazını once fondten surduktn snra uzerine mi surcm yoksa direk bazı mı surcez yardm cı olrsnz sevnrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizi nemlendirdikten sonra makyaj bazını sürüp sonrasında da fondöteni uygulayacaksınız.

      Sil