4 Şubat 2012 Cumartesi

Oriflame Giordani Gold Adaptive Fırçalı Toz Pudra

Oriflame'nin Giordani serisinin makyaj ürünleri Oriflame'nin diğer makyaj serilerine nazaran biraz daha kaliteli bu pudrada görünüşden ötürü yani fırçalı olması sebebiyle gözüme pratik geldi ve denemek istedim.
Ürünün en büyük eksisi tek renk olması sadece natural rengi var ama korktuğum gibi koyu renk bir ürünle karşılaşmadım zaten sürünce yüzünüzde pudra var diye bağırmıyor ciltte doğal bir duruşu var.


Ürünün kendinden fırçalı olması avantaj kapağını açıp diğer şeffaf kapağını aşağıya çekiyorsunuz ve fırça tamamen ortaya çıkıyor.
Ve birkaç kez fırçayı silkeleyince pudra fırçaya gelmeye başlıyor vede sizde yüzünüze sürüyorsunuz fakat inanılmaz tozutuyor hatta ben sürerken hapşurmaya başladım ve burnum kaşınmaya başladı belkide bu birazda benim alerjik olmamdan kaynaklanıyor.


Gördüğünüz gibi rengi beyaz ve buğday tenliler için fazla sorun olmaz ama eğer esmerseniz biraz rengi açık gelebilir.

Uzun lafın kısası illa alın kullanın diyeceğim bir ürün değil fakat çantada taşımak için veya acil durumlarda hemen yüzünüze pudra geçmek için gayet iyi böyle pratik bir ürün arayanlara denemenelerini önerebilirim ama bolca tozutmasınıda unutmayın derim.
Bu arada ürün 4 gram normalde Giordani'nin pudraları 7 - 7,5 gram ve fiyat olarak sıkıştırılmış pudralarla aynı gerçi bu kampanya 39.90'dan 29.90'a indi merak edip denemek isteyenler indirimden faydalanıp meraklarını giderebilirler.:)

2 yorum:

  1. cok güzel görünüyor! : )

    YanıtlaSil
  2. Görüntüsü güzel ama bi de kullanırken tozlar uçuşmasa şahane olacak.:)

    YanıtlaSil