9 Şubat 2012 Perşembe

Oriflame Beauty Wonder Lash Mascara

Avon'un rimellerinden nasıl memnun değilsem beğenmiyorsam tam tersi Oriflame'nin şu ana kadar kullandığım rimellerinden hep memnun kaldım.
İşte bu da beğendiğim bir diğer Oriflame ürünü bu rimeli birkaç kampanya önce indirimdeyken almıştım Giordani'nin rimelinden memnun kalınca bir de bunu denemek istedim ve iyi ki almışım.
Bendeki rengi kahverengi sadece kirpiklerinizi boyayan bir rimel değil gayet güzel bir uzunluk, kıvrım ve azda olsa dolgunluk veriyor.


Oriflame bu rimel için ''Özel tasarım üç boyutlu aplikatörü kirpiklerinizin uzun, kıvrımlı ve dolgun görünmesini sağlar. Kirpiklerinizi tek tek ayırır ve topaklanmaya son verir. Özel formülasyonu ile kirpiklerinize bakım yapar'' diyor.

Ve dediğini yapan bir rimel benim kirpiklerim az ve kısadır bu rimel gayet güzel bir şekilde uzatıp hacimlendirdi.
Ama kirpiklerim takma kirpik takılmış gibi olsun upuzun ve dolgun gözüksün diyorsanız bu rimel o kadarını yapmıyor ama ben verdiği doğal ve uzun görüntüyü çok beğendim.
En azından verdiğiniz parayı hak ediyor Avon'un rimellerinden çok daha iyi diyebilirim.

Ürünün katalog satış fiyatı 19.90 fakat ara ara %30-%40 indirimde denk gelebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder