27 Şubat 2012 Pazartesi

84. Oscar Ödülleri

Dün akşam yine şahane bir törenle Oscar'lar sahiplerini buldu ben geceyi sonuna kadar izleyemedim ama George'm Clooney'imin ödül almamasına üzüldüm fakat Jean Dujardin'de çok beğendiğim bir oyuncudur.
Onu ilk Jean Reno ile oynadığı Cash filminde izlemiş ve takipçisi olmuştum ve sonunda o da Oscar'lanan avrupalı oyunculardan oldu sanırım bundan sonra kendisini Hollywood filmlerinde bolcana görürüz.:)
Ayrıca Meryl Streep'in ödül almasına şaşırmadım kadının bu 17. adaylığı sanırım daha çok kez aday olur bu gidişle kırılması zor bir rekora imza atacak.:)



İşte gecenin kazananları:

En İyi Film: The Artist
En İyi Yönetmen: Michel Hazanavicius / The Artist
En İyi Kadın Oyuncu: Meryl Streep / The Iron Lady
En İyi Erkek Oyuncu: Jean Dujardin / The Artist
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Octavia Spencer  / The Help
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Christopher Plummer  / Beginners
En İyi Yabancı Film: A Separation / İran
En İyi Görüntü Yönetmeni: Robert Richardson / Hugo
En İyi Sanat Yönetmeni: Dante Ferretti, Francesca Lo Schiavo / Hugo
En İyi Kostüm Tasarımı: Mark Bridges / The Artist
En İyi Makyaj: Mark Coulier / The Iron Lady
En İyi Kurgu: Angus Wall, Kirk Baxter / The Girl with the Dragon Tattoo
En İyi Ses Kurgusu: Philip Stockton ve Eugene Gearty / Hugo
En İyi Belgesel: Undefeated
En İyi Animasyon: Gore Verbinski / Rango
En İyi Görsel Efekt: Hugo
En İyi Orijinal Müzik: Ludovic Bource / The Artist
En İyi Şarkı: Bret McKenzie / The Muppets
En İyi Uyarlama Senaryo: Alexander Payne, Nat Faxon, Jim Rash / The Descendants
En İyi Orijinal Senaryo: Woody Allen  / Midnight in Paris
En iyi Kısa Film: Terry George / The Shore
En İyi Kısa Belgesel: Daniel Junge / Saving Face
En İyi Kısa Animasyon: The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder