28 Şubat 2012 Salı

Avon Planet Spa Mediterranean Olive Oil Vücut Kremi


Uzun zamandır severek kullandığım bir krem özellikle kış aylarında bu kremi kullanıyorum yazın daha hafif kremler yeterli geliyor fakat kışın daha fazla kuruyan cildime zeytinyağ özlü bu krem çok güzel nemlendiriyor.


İçerisinde peelingi andıran minik granüller var kremi cildinize yedirirken onlarda hemen cildinizle bütünleşiyor ayrıca bu kremin kokusuna bayılıyorum.
Bittikçe aldığım bir kremdir bitince yeniden alır mıyım ki zaten bitmesine ramak kaldı evet yine alırım.:)

Ürünün katalog satış fiyatı 21.40

2 yorum:

  1. Bende Bodybutter´leri cok seviyorum kislari, böyle biraz daha kati olunca ; )

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım ama yazın ağır geliyor o zamanda daha hafif nemlendiriciler kullanıyorum cildim o kadar kuru ki malesef yaz-kış 365 gün kremlenip duruyorum.:(

    YanıtlaSil