23 Şubat 2012 Perşembe

Avon'dan Bahar Koleksiyonu

Kampanya 3 panoramasında görüp renklerine vurulduğum bu ürünlerin haberini vermesem olmazdı.
Kampanya 4'te satışa sunulacak olan 2 tane dörtlü far 3 tane ruj 2 tane göz kalemi ve 2 tane ojeden oluşan bu koleksiyonun renklerine bayıldım.
Rujlar eminim yine yumuşacıktır Avon'un şu ana kadar beğenmediğim, memnun kalmadığım ruju pek yoktur.
Farların renkleri ise ayrı bir güzellik her ikisininde renklerine bayıldım diyebilirim.
Göz kalemlerinide çok beğendiğimi söylememe gerek yok sanırım bi tek ojeler ilgimi çekmedi çünkü oje sevmeyen nadir kadınlardanım:)

İşte sizleri yabancı bloglardan derlediğim swatchlarla başbaşa bırakıyorum.:)


Smoke And Mirrors


Mystery


Blackberry

Golden Fawn

Nude and Infused , Apricot Mystery, Purple Hazed


Kaynak: lovelygirliebits.com ve vivaadonis.com

3 yorum:

  1. Apricot Mysteryi gördüm ben de çok güzel ne zaman sipariş verebiliyoruz şimdi bunları? temsilci değilim ama temsilci bir arkadaşım var o yerime belki alabilir. :)

    YanıtlaSil
  2. GÖZ KALEMLERİ ÇIKMIŞMI ÇIKCAK MI NE HOŞLARR ALIRIMMM

    YanıtlaSil
  3. kampanya 4'te satışa çıkacak canım sanırım mart sonuna doğru eğer temsilci arkadaşın varsa sana yarın akşam başlayacak olan kampanya 3 panoramasından getirtebilir.

    YanıtlaSil