15 Şubat 2012 Çarşamba

Berlin Kaplanı


Ayhan Kaplan (Ata Demirer) Almanya'nın Berlin kentinde yaşamını iri yarı bedeninin avantajını kullanarak boksörlük ve bodyguardlık yaparak sürdüren bir Türk'tür. Fakat antrenörü Cemal (Tarık Ünlüoğlu) ve boksör Ayhan için artık işler eskiden olduğu gibi tıkırında değildir. Onları içine düştükleri dar boğazdan kurtaracak bir mucize gereklidir. Zira taze boksörler Ayhan karşısında gitgide güç kazanmakta, Ayhan ise piyasada gözden düşmektedir. İkiliyi içine düştükleri dar boğazdan kurtarmak için ancak bir mucize gereklidir; ve bu da çok uzak değildir...

Filmin konusu bu zaten artık bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum bende filmi izleyeli neredeyse bir hafta oluyor fakat bir türlü filmle ilgili postu hazırlamaya fırsatım olmadı.
Çok komik çok güleceğiniz bir film diyemem ama ben yinede güzel vakit geçirdim sulu ve bel altı esprilerin olmadığı kaliteli bir komedi filmi izlemek istiyorsanız mutlaka izleyin derim.
Öncelikle Ata Demirer'in oyunculuğu şahane zaten adamın kendisi komik hani bakışıyla güldürüyor diyebilirim.
Ayrıca filmin en çok güldüren kısmı bence 2. bölümü gerçi bu film fazlaca eleştirildi komik bulunmadı ülkemde Recep İvedik gibi basit komedi sevenleri açmayacak bir film diyebilirim kaliteli esprileri ve Ata Demirer'in oyunculuğu için izlenebilinecek olduğunu düşünüyorum.
Bu soğuk kış gününde arkadaşlarınızla, sevgilinizle, eşinizle veya ailenizle çoluk çocuk gidip izleyebileceğiniz herşeyin özellikle esprilerin ayarında olduğu hoş bir film...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder