27 Eylül 2011 Salı

Avon Solutions Youth Minerals Göz Çevresi İçin Yenileyici Krem

Bu kremi öyle büyük umutlarla almamıştım tek alma sebebim spf koruma içeriyor olmasıydı.
Nemlendirmesi güzel spf koruması olması büyük bir artı ama öyle yeni başlayan kırışıklıkları gözle görülür bir biçimde azaltması, göz altı morluklarına iyi gelmesi gibi bir durum asla söz konusu değil.


Kremin tüpte olması hijyen açısından güzel ayrıca ürünü kullanmak için on moduna getirip kullanıyorsunuz.
Tüpü sıkıp kremi sürdükten sonra bilyalı başlıkla göz altlarınıza yediriyorsunuz ki ben bu bilyalı başlığı pek kullanmıyorum kremi cildime parmaklarımla yedirmeyi tercih ediyorum.:)


Ürünün benim için tek dezavantajı fazlaca parfümlü olması bittiği zaman yerine yenisi alınmayacak bir ürün eğer spf koruması içeren ve fazla fiyatı yüksek olmayan bir göz çevresi kremi arıyorsanız bu ürünü tavsiye ederim.
Kremin katalog fiyatı 30 tl fakat bu kampanya yani k11'de yarı fiyatına ürünü alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder