8 Eylül 2011 Perşembe

Yves Rocher Pure Calmille Temizleme Sütü / Yüz Yıkama Jeli / Tonik

Yves Rocher'ın Pure Calmille serisini merak ediyordum ve 2 ay önce alıp kullanmaya başladım.
Bu üç ürünün ikisinden çok memnunum işte benim gibi Yves Rocher'ın cilt bakım ürünlerini merak edenler için kullandığım ürünlerin kendimce yorumları...


1: Lait De Toilette Floral - Temizleme Sütü - memnun kalmadığım bir ürün merakımdan almıştım bitince yenisini alacağımı sanmıyorum çok hafif kıvamlı bir ürün ve nedense bende cildi pek temizlemiyormuş gibi bir his uyandırdı zaten genelde temizleme sütlerini pek sevmem hangi akla hizmet bile bile lades dedim bilmiyorum.:)

2: Gel Nettoyant - Yüz Yıkama Jeli - işte bu temizleme jelinden memnun kaldım çok problemli bir cildim olmadığı için ve her gün yoğun makyaj yapan biri olmadığım için bu ürünün temizlemesi çok hoşuma gitti ve bitince yenisi alınacak ürünlerden diyebilirim.

3: Lotion Douceur Floral - Tonik - ve serinin beğendiğim ikinci ürünüde bu tonik oluyor çok hafif, akolsüz cildimi daha önce kullandığım alkollü tonikler gibi yakmayan bir ürün eğer sizde alkol içermeyen bir tonik arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim ürünün benim için eksi olmayan ama papatya kokusu sevmeyenler için eksi olabilecek tek yani papatya kokması gerçi öyle aşırı bir kokusu yok ama yinede almadan önce koklayın derim.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder