16 Eylül 2011 Cuma

The Body Shop Kaş ve Kirpik Şekillendirici Jel

Her gün rimel kullanmayan biri olduğum için şeffaf rimel kullanmayı çok seviyorum.
Yıllar evvel Carmina'nın şeffaf rimeline denk gelmiş ve memnun kalmıştım sonrasında ise bi daha bulamadım.
Body Shop'ta bu ürünü görünce hemen atladım iyi ki de almışım severek kullanıyorum.
Hem kirpikleri besliyor hemde doğal bir görünüm veriyor eğer kirpik kıvırma aleti kullanıyorsanız sonrasında bu ürünü kullanınca görüntü dahada hoş olacaktır.
Ayrıca benim gibi az kaşlarınız varsa ve dağılıyorsa bu ürünle çok güzel bir şekilde sabitleyebilir, hizaya getirebilirsiniz.


Ve en sevdiğim özelliği sürünce kirpikleri yapış yapış yapmaması ayrıca kaşlara sürüncede ağırlık hissi vermemesi.
Bitince yenisini alabileceğim bir ürün ayrıca fiyatıda çok uygun yanlış hatırlamıyorsam 15.90 gibi bir fiyata almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder