25 Eylül 2011 Pazar

Oriflame Giordiani Gold Mineral Therapy Concealer

Eğer benim gibi göz altlarınız çok morsa her gördüğünüz concealerı alıp deniyorsunuz.
İşte bu concealerda benim meraktan alıp kullandıklarımdan memnun musun derseniz eh işte derim.
Hafif yapılı güzel bir concealer ama benim beklentilerimi karşılamadı.


Bu ürünün en beğendiğim özelliği göz altlarını kurutmaması kapatıcılığı orta derecede en azından benim için öyle ne yazık ki kendileri aradığım bitince tekrar tekrar alacağım bir ürün olamadı.
Zaten bu ürünü morluk kapatmaktan çok aydınlatmaya yardımcı olarak kullanıyorum bendeki açık rengi yani light olanı zaten bu ürünün 2 tonu mevcut bu ürünü herkese önerir miyim derseniz eğer ki kapatacak fazla bir kusurunuz yoksa özelliklede göz altı morluklarından muzdarip değilseniz öneririm.


İnce yapısı, kolay dağılması ve çizgilere dolmayan bir ürün olması artıları eğer kapatıcılığıda iyi olsaydı kesinlikle yeniden alırdım.
Bu arada hatırlatmakta fayda var gramajı az bir ürün her gün concealer kullanıyorsanız uzun süre gitmez.

Katalog satış fiyatı 22.90 fakat sık sık indirime giriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder