10 Eylül 2011 Cumartesi

Biorichi Yüz Peelingi

Annem mikrofiber bez aşkına Petra üyesi olunca bende kendi payıma düşen ürünlerle haşır neşir olmaya başladım.
Tabi benim temizlik bezlerinden daha çok kozmetik ürünleri ilgimi çekince Biorichi ürünlerini tek tek denemeye başladım ve şu ana kadar kullandığım ürünlerdende çok memnun kaldım.
2. şişesini yarıladığım bu ürünü sizlerle tanıştırmak istedim günlük kulanıma uygun bir peeling yüzü derinlemesine temizliyor ve siyah noktalarıda ortadan kaldırmaya yardımcı oluyor.:)
Eğer cildiniz benim gibi hassassa fazla bastırmadan 25-30 saniye ovalayıp hemen yıkamanız yeterli gelecektir.
Ben genelde bu ürünün akşamları kullanıyorum cildimi peelingle temizledikten sonra nemlendiricimi sürüyorum ve pammık gibi bir ciltte mışıl mışıl uykuya dalıyorum.:)


Ürünün tanıtım yazısı: Cildinizi şımartan ve arındıran bakım.
Demirhindi özü içeren Yüz Peeling'i taze bir cilt oluşumuna yardımcı olur. İçindeki küçük tanecikler sayesinde cilt, ölü hücrelerden arınır. Cildi tahriş etmeden, pürüzsüz bir görünüm verir. Şeker ve meyve asitleri cildin nem ihtiyacını karşılar. Demirhindi özü canlandırıcı etki yapar. Tüm cilt tipleri için uygundur.

Kullandığım bu şişe bitince yerine yenisi mutlaka açılacak.

Ürünün satış fiyatı-40 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder