24 Eylül 2011 Cumartesi

Yves Rocher Couleurs Nature Göz Kalemi

Kaç gündür göz kalemlerinden gidiyorum ya neyse :) bu göz kalemlerinide mavi ve gri renk aşkına aldıydım iyi ki almışım.
Bendeki renkler 06 Bleu ve 07 Anthracite özellikle 07'yi daha çok kullanıyorum.



Bu kalemleri sevmemim en önemli nedeni kolay sürülüyor olması ve akmıyor olmaları gerçi benim gözümde her kalem akmaz bu kalemleri göz içinede kolaylıkla kullanabiliyorum.
Couleurs Nature serisinde 9 renk var ben diğer renkleride yavaşıdan yavaşıdan alıp denemeyi düşünüyorum.

Flaşsız

Flaşlı

06 Bleu çok güzel bir mavi daha doğrusu lacivert denebilir canlı bas bas bağıran bir renk değil.
07 Anthracite bu renkte tam bir koyu gri sürünce gözdeki görüntüsü çok güzel oluyor.

Kalemlerin satış fiyatı 19.90 ben %40 indirimdeyken 13.90 gibi bir fiyata almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder