29 Eylül 2011 Perşembe

Avon Glazewear Dazzle Lip Glos

Herhalde Avon'un en sevdiğim ürünleri rujları ve glosslarıdır bu glosslarda rengini gayet iyi veriyor ve sürünce pırıl pırıl parlıyor.:)


Çok kalıcı glosslar değiller ama ben zaten ruj yiyen birisi olduğum için bana hiçbir ruj ve gloss uzun süre dayanmaz.
Bu serinin bende 4 rengi mevcut seride 5 renk var ben fuşya rengini almadım nedense çok canlı gibi geldi belkide öyle değildir bilemiyorum.
Dudakta sürünce rengini hemen veriyor zaten simli olduğumdan tek katta bile simler hemen parlamaya başlıyor.
Eğer daha canlı görünmesini istiyorsanız bir-iki kez daha üzerinden geçmeniz yeterli olacaktır.

Soldan sağa: Plum Dazzle, Shimmered, Pink Radiance, Nude Shimmer


Ben bu glosslardan en çok shimmered ve nude shimmerı kullanıyorum eğer böyle pırıl pırıl glosslardan hoşlanıyorsanız bu glossları denemenizi tavsiye ederim.

Glossların katalog satış fiyatı 21.80 fakat %50 indirime sık sık giriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder