30 Eylül 2011 Cuma

Avon Colour İkili Allık

Bu allığı tek alma sebebim yanında aydınlatıcısının olmasıydı.
Biraz tereddüt ederek almıştım ama iyiki de almışım çok beğendim.
                                                                 
                                                                           Flaşsız

Flaşlı

Allığın rengi şeftaliye bakıyor tam pembe değil daha doğrusu şeftaliyle pembe karışımı bir renk diyebilirim ve çook hafif simli ama sürünce sizi disco topuna döndürmüyor.:)
Ve gelelim aydınlatıcı tarafına kaş altına ve elmacık kemiklerine sürünce çok güzel duruyor ve hafif bir aydınlık veriyor tabi daha fazla parlamak istiyorsanız biraz fazla sürmeniz gerekecek.

                                                                            Flaşsız

Flaşlı

                                                                                                                

Günlük kullanıma uygun bir ürün ben bazen her iki tarafıda karıştırıp sürüyorum ortaya çok hoş bir görüntü çıkıyor.
Bu tarz bir ürün arayanlara öneririm hem allık hem aydınlatıcı bir arada ister ikisini karıştırıp kullanın ister ayrı ayrı kullanın seçim size kalmış.:)

Allığın katalog satış fiyatı 29.80 ben %50 indirimde almıştım çok sık olmasada ara sıra %50 indirime giren ürünlerden böyle bir indirimde denk geldiğinizde alıp denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder