1 Ekim 2011 Cumartesi

Rimmel London Super WOW Lash Mascara

Bu rimeli sadece merakımdan aldıydım hani ismi wow lash ya dedim hakikaten wooww dedirtecek bir rimel miymiş bakalım dedim işin şakası bir yana öyle çok büyük umutlarla almadım ama keşke almasaymışım demedim değil.



Ben beğendim diyebilirim ama kirpiklerim Türkan Şoray kirpiği gibi uzasın, dolgunlaşsın diyenlere asla önermiyorum.:)
Günlük kullanım için ideal çünkü ben doğal görünen ve dolgunluk veren rimelleri seviyorum ve bu rimelde aynen öyle güzel bir dolgunluk veriyor ve hafiftende kirpikleri uzatıyor.
Fırçasının yapısı güzel tek kat sürünce bile hemen fark ediyor ben iki kat sürüyorum o zaman daha hoş duruyor.
Ve rimelin benim için en güzel tarafı kirpikleri ağırlaştırıp, birbirine yapıştırmaması oldu.
Ben öyle birbirine yapışmış kazık gibi görünen kirpikleri sevmiyorum.

Bitince yerine yenisini alır mıyım derseniz sanırım almam çünkü Avon'un rimelleriyle aynı kalitede ve aralarında fark göremedim.

Ben bu rimeli 10.90 gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam eğer uygun fiyatlı iyi bir rimel arıyorsanız bu rimeli almanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder