13 Ekim 2011 Perşembe

Oriflame Beauty Çift Etkili Stik Kapatıcı

Yine bir stick concealer ve yine memnun olmayan ben evet bu üründe bana yeterli gelmedi.
Göz altlarınız benimki gibi mor ise bu kapatıcı sizede yeterli gelmeyebilir.



Benim kullandığım en açık renk olanı yani light fakat sürünce azda olsa tenimden bir ton koyu duruyor fakat
fondöten falan sürünce belli olmuyor eğer kapatıcıyı tek başına kullanırsam o zaman hafiften belli oluyor.


Stick kapatıcılardan artık bir süre uzak durmayı krem ve likit concealer denemeyi düşünüyorum hedefteki ürünlerse mac studio finish ve estee lauder double wear en kısa zamanda ikisinden birini alacağım.

Bu ürünün katalog satış fiyatı 19.90 ben sanırım %40 indirimdeyken almıştım.
Eğer hafif göz altı morluklarınız varsa bu ürün yeterli gelebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder