10 Ekim 2011 Pazartesi

Göz Çevresi Sorununuz İçin Hangi Krem?

  • Problem: Aşırı hassas göz çevresi
  • Çözüm:  Cildi etkisiyle uzun süre besleyebilecek ve bakım yapabilecek deniz yosunu ekstreli ürünler. Cilt aşırı hassas olduğundan ürünlerin içeriğinde parfüm olmamasına dikkat edin.

  • Problem: Koyu göz halkaları
  • Çözüm: İçeriğindeki kafein sayesinde göz çevresine hemen etki eden tazeleyici ve koyu halkaları saklayabilen renkli göz roll-on’ları.

  • Problem: Kuru cilt
  • Çözüm: Bakım yapan salatalık ve ciltteki nem transferini düzenleyerek şişlikleri azaltıcı etkisi bulunan “aquaporine” içerikli göz ürünleri.

  • Problem: İlk kırışıklıklar
  • Çözüm: İçeriğindeki mimoza ve rezene kombinasyonuyla yorgun göz çevresi cildini tazeleyen ve ince mimik kırışıklıklarını azaltan ürünler.

2 yorum:

  1. aa benim eski temam:))çok seviyorum bu tasarımı..resimleri büyük ekleyemedigim için vazgecmek zorunda kalmıstım.çok güzel olmus blogun görünümü..

    YanıtlaSil
  2. Bende bulunca çok beğendim ve hemen değiştirdim daha doğrusu değiştirmeme arkadaşım yardım etti.:)
    beğenmene sevindim canım :)

    YanıtlaSil