9 Ekim 2011 Pazar

Estee Lauder Double Wear Göz Kalemi

Uzun senelerdir severek kullandığım canım kalemim:)


Bu elimdeki 2. kalem ilk kalemi yaklaşık 5 senede bitirebildim elimde başka koyu mavi, mavi ve lacivert kalemler olunca Estee'nin kalemini ancak bitirebildim ve bitince yerine yine aynı renkten aldım.
Bendeki Midnight Blue rengi ve en sevdiğim mavi kalemim daha doğrusu koyu mavi diyebilirim laciverte bakan bir renk ve istediğim rengi sadece Estee'de bulabildim.


Estee'nin double wear serisinin kalemlerinin en sevdiğim özelliği yumuşaklığı, kolay sürülmesi ve akma yapmaması.
Ayrıca kalemin diğer ucunda bulunan süngerle buğulu bir görüntü oluşturabilirsiniz.:)
Kalemin hemen hemen tam rengi aşağıdaki gibi hatta biraz daha canlı diyebilirim.

   
Elimdeki mor ve gri renk kalemlerim bitince mutlaka double wear'in mor ve gri kalemlerinide almak istiyorum.

Kalemin fiyatı 54 tl

2 yorum:

  1. blogun hayırlı olsun yeni keşfettim :)
    bu kalem benim de almayı düşündüklerimden çoğu kişinin memnun olduğu ender kalemlerden.

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım:)
    Elimdeki siyah kalemlerim bi bitsin gidip double wear'ın siyahını da alacağım ama asıl bir mor rengi var ki şahane eğer mor renk göz kalemi seviyorsan tavsiye ederim.:)

    YanıtlaSil