16 Ekim 2011 Pazar

Avon Super Extend Mascara

Sadece meraktan aldığım bir rimeldi aldım merakımı giderdim.:)



Doğal görünüm veren bir rimel öyle aman aman bir hacimi falan yok dediğim gibi meraktan aldım, kullandım vede bitti yeniden alır mıyım hayır almam.
Aslında fırçasının yapısı falan güzel kirpiklere hacim vermeside fena değil ama nedense ben sevemedim.

Ürünün katalog satış fiyatı 23.50 fakat sık sık kampanyaya giriyor benim gibi merak edip almak isterseniz yarı fiyatına inmesini bekleyin derim.

2 yorum:

  1. Bence bunun kadar boş bi rimel olamaz :) ben bu rimeli denediğim zaman kirpiklerimde rimel varmıydı yok muydu unutuyorum o derece belli belirsiz bi rimel. Doğal da denilebilir aslında ama bence rimel deyince şööyle bi kirpikleri iice dolgunlaştırıp adının hakkını vermeli :))

    YanıtlaSil
  2. Evet ya sadece adı rimel ben doğal görünümü severim ama bu rimel fazlaca doğal görünüm veriyor.:)

    YanıtlaSil