21 Ekim 2011 Cuma

Avon Mega İmpact Ruj

Avon'un en sevdiğim makyaj ürünlerinin rujları olduğunu sanırım daha önce söylemiştim ve bu rujları tanıtırkende yinelemeden geçemeyeceğim çünkü mega impact rujlara bayılıyorum.


Dudakları kurutmayan, yumuşacık yapan, hafif pırıltılar içeren isterseniz full makyajla isterseniz sadece kalem ve rimele eşlik edecek bir şekilde de kullanıma uygun bende diğer renkleri güzel durmadığı için sadece bu iki rengini kullanıyorum.
Pembe ruj delisi olduğum için pink pop rengini hiç düşünmeden aldım ama nude tonlarda olan never so nude rengini testerını deneyip almıştım iyiki de almışım o da sürünce şahane oluyor.

Soldan sağa: Pink Pop, Never So Nude

Flaşsız

Flaşlı

Fazla simli olmayan bu rujları severek kullanıyorum dilerim ki Avon kaldırmak gibi bir densizlik yapmaz gerçi öyle birşey olursa kesin birkaç tane stok ederim.:)

Rujların katalog satış fiyatı: 22.80 %50 indirime girdiği bir kampanyada mutlaka bir rengini denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder