3 Ekim 2011 Pazartesi

Biorichi Yüz Maskesi

Bugün size buram buram salatalık kokan çok güzel bir maskeden bahsedeceğim.
Petra çatısı altında satılan Dr. Förster Biorichi ürünleri içinde en severek kullandıklarımdan birisi bu diyebilirim.
Cildim kuruya dönük karma fakat kışın daha çok kuru diyebilirim ve bu maske inanılmaz güzel nemlendiriyor.
Bu maskeyi sevmemin bir başka sebebi ise bolca bitkisel içerikli olması kimyasalı az olan maskelerden zaten benim cildime her daim bitkisel içerikli ürünler iyi gelmiştir.:)


Ürünün açıklaması şöyle: Parlak ve nemli ciltler…
Susuz kalmış, kuru bir cilt elastikiyetini kaybeder, yorgun ve bitkin bir görünüm alır. Krem Maskesi, nemlendirici etkisi yüksek bir yüz maskesidir. Cilde yoğun nem verir ve genç bir görünüm sağlar. Salatalık özü, cildi tedavi edici etki yapar. Yüz ve boyundaki hassas bölgeler de dahi kalıcı bir nemlenme sağlar. Krem Maskesi, ciltteki ölü hücreleri temizleyerek, cildi korur.

Peki ürün bu vaad ettiklerini yapıyor mu derseniz evet yapıyor en azından benim cildimde işe yaradı.
Benim cildim nemsiz, susuz ciltlerden neme bolca ihtiyacı var ve bende bu maskeyi haftada 1 veya 2 kez yapmaya özen gösteriyorum.
Maske zaten krem gibi birşey cildinize güzelcene sürüyorsunuz ve cildinizin emmesini bekliyorsunuz ve kalan fazlalığı ılık suyla durulayıp temizliyorsunuz.

Bu ürün bitince yenisini alacak mısın derseniz kesinlikle alacağım hatta evde 2-3 tane var insan hem bu ürünleri satıp hemde kullanınca stok yapmadan duramıyor.:)

Ürünün satış fiyatı: 43.50 tl

2 yorum:

  1. Elimde bu üründen varmi fakat son kullanim tarihi 2013 ve kullansam ciddi bi sikinti olur mu daha hic acilmamis kutusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yok, son kullanım tarihi geçeli 2 yıl olmuş bence kullanmayın cildinizde kötü bir reaksiyona sebep olabilir.

      Sil