30 Ekim 2011 Pazar

Oriflame Very Me Double Trouble İkili Göz Kalemi

Bir göz kalemi delisi olduğum sanırım anlaşılıyordur Oriflame'nin bu göz kalemlerini pek fazla beğendim diyemeceğim ama renklerine vuruldum.:)


Kalemlerin 5 rengi mevcut ve hepside burada ben içlerinde en çok yeşil ve kahvelisini beğeniyorum.
Bu kalemlerin tek dezavantajı biraz sert olmaları Oriflame'nin diğer kalemleri very me serisinin kalemlerine nazaran daha yumuşaklar eğer benim gibi göz kalemi delisiyseniz bu kalemler uygun fiyata indiğinde özellikle kahverengi, mavi ve yeşil olanını almanızı tavsiye edebilirim ama illa ki alın diyeceğim kalemlerden değiller.

Soldan sağa: Night Glow - Blue Lagoon - Electric Purple - Goddess Green - Mocha Loca

Flaşsız

Flaşlı

Kalemlerin katalog satış fiyatı 14.90 fakat ben 9.90 gibi bir fiyata almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder