11 Ekim 2011 Salı

Sephora Günlük Makyaj Fırçası Temizleme Spreyi

Makyaj fırçalarınızı nasıl temizliyorsunuz?
Ben bu makyaj bloglarıyla tanışmadan evvel ayda yılda bir fırçalarımı temizlerdim.
Fakat bu bloglarda öğrendim ki her kullanımdan sonra temizlemek gerekiyormuş hem fırçaların uzun ömürlü olması hemde kullandığın makyaj ürünlerinin renklerini tam vermesi için bu şartmış iyi ki de öğrenmişim.
Artık fırçalarımı her kullanımdan sonra bu sprey ile temizliyorum tertemiz oluyorlar.


Ürünü nasıl kullandığıma gelirsek misal allık fırçasına 1-2 fıs sıkıyorum ve fırçayı sonra havlu kağıtla siliyorum ve yine bir havlu kağıdın üzerine kurumaya bırakıyorum.
Fırçalarınızı temizleme işlemini bebek şampuanı ilede yapabilirsiniz ama bu bana biraz zor geldiğinden böyle spreyle temizliyorum daha pratik oluyor.:)

Spreyi eğer aklımda yanlış kalmadıysa 15.90'a almıştım oldukça uzun ömürlü bir ürün için bu fiyat oldukça makul :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder