28 Ekim 2011 Cuma

Bioderma Sensibio Freshness Deodorant Roll-on

Bu roll-on'u alüminyum içermediği için almıştım antiperspirant değil bildiğiniz gibi antiperspirant deodorantlar alüminyum içeriyor.
Malumunuz alüminyum içeren deodorantlar meme kanserini tetikleyen unsurlardan birisi böylesi bir zararlı maddeyide bilerek kullanmamak gerektiğini düşünüyorum.
Evde alümiyum içeren roll-on ve deodorantlar bitince artık alüminyum içermeyen ürünleri kullanmaya başlayacağım.


Alüminyum içermeyen deodorant olarak ilk kullandığım ürün Bioderma'nın bu roll-on'u oldu ben memnunum ürünün antiperspirant olmaması benim için önemli değil çünkü aşırı terleyen, giysilerinin koltuk altlarına teri çıkan birisi değilim.
Eğer sizde alüminyum içermeyen deodorant arıyorsanız bu ürünü kullanmanızı tavsiye ederim.

Ürünün satış fiyatı 24.50 fakat ben yaz başında Beylikdüzü Migros'taki eczaneden kampanyadan 12 liraya almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder