1 Ekim 2018 Pazartesi

Pantene Onarıcı ve Koruyucu Bakım Serisi


Denebunu.com'dan aylar önce gelen ama benim yazmaya ancak fırsat bulduğum Pantene Şampuan ve Saç Kremi ile karşınızdayım.
Pantene'in bu yeni şampuanı 3'ü 1 arada yani hem şampuan hem saç kremi hem de bakım kürü kısaca tek üründe çok iş yapıyor.



Şampuanı yağlı saçlardan çok normal ve kuru saçlar daha çok sevecektir diye düşünüyorum.
Evet güzel hacim veriyor, bakım yapıyor amma velakin saçlarım ertesi gün yağlanmış oluyor.
Kokusu bildiğimiz Pantene kokusu şampuanın en güzel yanı kullanım sonrası saç kremi, bakım yağı vs kullanmaya gerek kalmaması çünkü saçlar yumuşacık oluyor, kolayca taranıyor.
Malesef içeriği pek temiz değil bolca SLS ve Silikon bulunuyor.



Şampuan İçerik:




Saç kremini ise bu şampuanla kullanmadım başka bir şampuanla denedim özellikle kremsiz şampuanla kullandım ve etkisi gayet başarılı diyebilirim.
Saçların kolay taranmasını sağlayan, parlaklık veren bir ürün ama saç diplerine değdirmeden kullanmak gerekiyor.
Bu saç kreminin de içeriği pek iyi sayılmaz bunda da Silikon vb. zararlı maddeler bulunuyor.



Saç Kremi İçerik:



Genel olarak şöyle bir toparlarsam şampuan yağlı saçlara göre hiç değil, saç kremi güzel, işini yapan bir ürün fakat her iki ürünün de içeriği eh işte eğer ki içerik benim için pek önemli değil saçlarıma hacim versin, bakım yapsın diyorsanız deneyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. içeriği de iyi olsa güzel olacak da :)

    YanıtlaSil
  2. Bazen özellikle saç yağlarını akıtmak için kullanıyorum. İçerik temiz değil ama kalıcı kokularını seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. Pantene markasına nedense hiç ısınamadım; kullandığım hiçbir ürünü de bende etkili olmadı :) yorumlar için teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil