18 Ekim 2018 Perşembe

L'oreal Superstar X Fiber Xtreme Resist Maskara

L'oreal Maskara


Birkaç ay önce L'oreal tarafından 3 yeni ürün gönderilmişti ama tabi benim bloğa ayrıntılı bir şekilde yazmam zaman aldı İnstagram'dan beni takip edenler bu ürünlerle ilgili yorumlarımı görmüştür.
İşte sizlerle 3 gün arka arkaya bu üç ürünün ayrıntılı yorumu paylaşacağım bugünün konuğu L'oreal Superstar X Fiber Xtreme Resist Mascara oluyor.


L'oreal Maskara


Suya dayanıklı bir maskara ve çift taraflı bir ürün yani iki adımda kullanılıyor.
İlk önce 1 numarayı yani maskara bazını sürüyoruz sonrasında 2 numarayı maskara sürülüyor.
Genelde maskara bazları beyaz renkte olur ama bu üründe siyah ve bence böyle olması daha güzel olmuş.
Maskaranın fiber kılları var ve bu da hacim vermek konusunda oldukça başarılı diyebilirim.
Baz sonrası maskarayı iki kat sürünce gerçekten ortaya hacimli, dolgun bir görünüm çıkıyor.
Kıl yapılı bir fırçası olduğu için gayet iyi anlaştığım bir maskara oldu.
Topaklanma yapmayan, suya dayanıklı olduğu için akmayan, kirpikleri semsert yapmayan bir ürün.
Suya dayanıklı olduğu için çift fazlı göz makyaj temizleyicilerle daha rahat ve kolay çıkıyor.




Genel olarak beğendiğim ve elimdeki maskaralar bitince alınacak maskaralardan birisi oldu.
İndirimsiz satış fiyatı 74.90 bir hayli yüksek ama %50 indirimde bulursanız deneyin derim.;)

25 yorum:

  1. Ayşe'cim, bu maskara benim kirpiklerimle pek anlaşamadı, o nedenle arkadaşıma verdim. Ama Diğer iki ürün gerçekten bir harika! Onlarla ilgili yorumlarını da bekliyorum, bakalım aynı mı düşünüyoruz? Çok sevgiler canım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki farklı maskara sürmek uğraştırıyor ama etkisi güzel benim kirpiklerim seninkilerden bile daha az ve kısa bende gözle görülür bir etkisi olunca hoşuma gitti.:)

      Sil
  2. Dış görünüş olarak çok beğendiğim bir ürün :) Henüz denemedim, fiyatı biraz yüksek, indirimde alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimsiz alınmaz zaten ama etkisi başarılı bir ürün.

      Sil
  3. keşke duruşunu da görseydik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru düzgün çekmeyi becebilseydim ekleyecektim ama malesef net, düzgün bir şekilde resimleyemedim.:/

      Sil
  4. Bu maskara ve gri ambalajda olanı uzun süredir denemek istiyorum ama hep farklı ürünler araya giriyor :) Hacim konusunda başarılı olması çok iyi, benim için öncelik bu oluyor ama suya dayanıklı maskara pek tercih etmiyorum. Merak etsem de o yüzden pek tercih etmem sanırım :( Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten maskaranın suya dayanıklı olmasını anlamıyorum insan neden maskara sürüp deniz, havuza girer ki:D ama maskaranın etkisi güzel.

      Sil
  5. Suya dayanıklı olmayanını almıştım ama çabuk kuruması dezavantaj olduğu için tekrar almadım. Memnun kalmanıza sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten maskaralar açıldıktan sonra 6 ay içinde bitmesi gerekiyor ben kurumasa bile atıyorum hijyenden dolayı.:/

      Sil
  6. güle güle kullan maskarayı merak ediyorum ben ...

    YanıtlaSil
  7. ben de maskara arıyorum farklı bir şey. sürekli kullandigim clinique çok pahalı, bunun fiyatı uygunmuş denemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique çok güzel ama dediğiniz gibi malesef biraz fiyatı yüksek bunu indirimde alınca baya uyguna geliyor.

      Sil
  8. bunu kardeşim çok severek kullanıyor ama ben henüz denemedim

    YanıtlaSil
  9. 2 fırça yapısını da beğendim ben..İndirimde görürsem bakarım ancak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz uzun sürüyor uygulaması ama sonuç güzel:)

      Sil
  10. Bende Superstar olani var ama bunu da cok merak etmistim😍😍

    YanıtlaSil
  11. Çok duydum ama hala deneyemedim ben maalesef

    YanıtlaSil
  12. Makyaj sektöründe inanılmaz bir rekabet var ve tüm markalar inanılmaz güzel ürünler çıkartıyor. Bu da onlardan biri olmuş. Denemek lazım.

    YanıtlaSil
  13. Loreal maskaralar her zaman en iyisi

    YanıtlaSil
  14. Maskarayı alıp beğenmiştim. Sonra da yedekledim 😊

    YanıtlaSil