25 Ekim 2018 Perşembe

Bitenler (43)



Yaklaşık 5 aylık bir aradan sonra yine bir Bitenler yazısı ve bu süre içerisinde baya bir ürün bitti ama malesef bazı ürünler de bozulduğu için çöpe gitti.
Kısaca bitenler ve çöpe gidenler yazısı oldu diyebilirim.


Creightons Argan Yağlı Saç Maskesi: Tesadüf eseri aldığım ama etkisi çok sevdiğim hatta yedeklediğim ürünlerden

Redist Keratinli 2 Fazlı Fön Suyu: Güzel bir üründü ama sık kullanamadığım için dibinde kalanlar bozuldu.

Revox Klora Karşı Koruyucu Şampuan: Beğendiğim Revox ürünlerinden biri oldu ama elimde şampuan dolu olduğu için şimdilik yeniden almadım.



Avon Care Duş Jeli: İndirimde tesadüfen öylesine aldığım bir duş jeliydi malesef pek beğenmediğim bir daha almam.

Yves Rocher Duş Jeli: En sevdiğim indirimde denk geldikçe aldığım ürünlerden.

Yves Rocher Vücut Sütü: Hafif yapılı, güzel nemlendiren bir ürün yazın severek kullandım ama kış soğuğunda benim aşırı kuruyan cildime yeterli gelmeyeceği için şimdilik almam ama yaza doğru alabilirim.:)

8x4 Sprey Deodorant: Hem alüminyum içermemesi hem de mis kokusuyla sevdiğim, bittikçe aldığım ürünlerden bunun da yedeği var zaten:)

Splat Medical Herbs Diş Macunu: Güzeldi ama Ultra Complex'i daha çok sevmiştim.



Origins Checks And Balances Yüz Temizleyici: Çok memnun kaldığım bir temizleyiciydi elimdeki temizleyici stoğu bitince yeniden alırım.

The Body Shop Shade Adjusting Drops: Çok beyaz tenli olduğum için bir çok fondöten, bb krem bana koyu geliyor.
Bu sebeple böyle ürünler benim için kurtarıcı oluyor TBS'nin fondöten rengini açan bu damlasını severek kullandım.
Fondötenin yapısını bozmadı, rengini açması başarılıydı ve bitti yerine NYX aldım ondan memnun kalmazsam yine bunu alırım.

Real Techniques Makyaj Süngeri: 2 yılı aşkın süredir benimleydi sonunda parçalandı ama yerine yine aynısından alındı.



Revlon Lip Butter Rujlar: Her ikisi de bozulduğu için çöpe gidiyor ama içlerinde oldukça az kalmıştı.
Ben bunları alalı yıllar oluyor daha Revlon Türkiye'ye gelmemişti bile sanırım artık böyle parlak görünümlü rujları sevmiyorum o yüzden de son 1 yıldır hiç kullanmadım.

Catrice Camouflage Kapatıcı: Çok yoğun, katı kıvamlı bir ürün göz altlarına kullanmak için pek uygun değil ama yüzdeki izleri kapatmak konusunda başarılıydı.
Fakat ben kendisi ile pek anlaşamadım ve sık kullanmadığım için sonunda bozuldu ve çöpü boyladı.

Catrice Camouflage Likit Kapatıcı: Bu kapatıcının seveni çok bende yorumları görünce merak edip almıştım.
Yapısı yoğun değil, kapatıcılığı iyi ama hem hoş olmayan bir kokusu vardı hem de çizgilere dolması, sürdükten bir süre sonra doğal olmayan bir duruşu olmasından dolayı sık kullanmadım ve sonunda o da bozulup çöpe gitti.



Oriflame Giordani Gold All-İn-One İconic Maskara: Malesef pek beğenmediğim bir maskaraydı sık kullanmadım ve sonunda kurudu.

Farmasi Zen Maskara: Günlük kullanım için güzeldi ama bitti yine alayım diyeceğim bir maskara değil.

Flormar Push Up Definition Maskara: Etkisini çok sevdiğim bir maskaraydı ama koleksiyon ürünüydü sanırım artık yoktur.

The Balm Scuba Maskara: Çok severek kullandığım, etkisine bayıldığım bir maskara hatta bittiğine üzüldüm bile diyebilirim.
Elimdeki maskaralar azalınca alınacaklar arasında;)

Yves Rocher 360° Çevreleyen Ekstra Uzun Maskara: The Balm gibi çok sevdiğim bir başka maskara bittiğine üzüldüklerimden.
Bu da indirimde bulunursa alınacaklardan.


Biten ürünler böyleydi sanırım bir sonraki Bitenler yazısı yine birkaç ay sonra olur:)

Sevgilerimle


16 yorum:

  1. kozmetik bitirebilmek çok güzel , redist duydum arkadaşımdan bende sanırım malzemecilere bakmam gerekecek alabilmem için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en güzeli kozmetik bitirmek özellikle de makyaj ürünü:)

      Sil
  2. bravo baya ürün bitmiş kısa kısa bilgim de oldu eline sağlık :-)

    YanıtlaSil
  3. o zaman ne diyoruz ... gelsin yeniler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ürünler bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. Uzun zamandir bitenler yazisi okumamistim❤iyi oldu

    YanıtlaSil
  6. Bitenler yazılarını çok seviyorum. Hele onların yerine yenilerini koymak büyük zevk 🤗

    YanıtlaSil
  7. Tbs renk aciciyi bende bulsam alicam mutlaka.. bir beyaz tenli olarak en cok yasadigim sey renk sıkıntısı💙

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel ürünler bitmiş. Darısı yenilerin başına :)

    YanıtlaSil
  9. Bitenler yazılarını çok seviyorum baya fikir çıkıyor

    YanıtlaSil
  10. 8x4, Balm Scuba ortak favorilerimizden. Origins'in o yüz temizleyicisini de aşırı merak ediyorum, bir ara denemek istiyorum. NYX renk açıcı damla bence Body Shop'a göre daha güzel ve ambalajı daha kullanışlı, umarım sen de beğenirsin. Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  11. argan şampuanı ben de severek kullanmıştım.

    YanıtlaSil
  12. Şu bitenler yazısı hep heves ettiğim bir şey 😍

    YanıtlaSil
  13. Bunlar arasında kullandığım ürün yok ama Yves Rocher'e bakayım ☺

    YanıtlaSil