19 Ekim 2018 Cuma

L'oreal Micro Tattoo Brow Artist Kaş Kalemi




Elime ulaşan L'oreal ürünleri içerisinde en beğendiğim bu oldu çünkü hem rengi hem değişik fırça yapısı ve performansı ile bu kaş kalemini çok sevdim.:)
Bana gelen rengi 105 numara Brunette küllü bir rengi var ve benim kaş rengimle büyük ölçüde uydu asla sırıtmadı.
Bu zamana kadar kullandığım kaş ürünleri arasında fırça yapısı olarak en değişik olanı diyebilirim.
Tarak gibi bir fırçası var kaşları güzelce tarayıp, boyuyor, boşlukları doğal bir şekilde fazla uğraşmadan dolduruyor.




Doğal durması, kalıcılığının çok başarılı olması, kaşlarımı bir anda yoğun bir şekilde boyamamasını çok sevdim.
Bitirdiğim vakit yeniden alacağım ürünlerden benim için kaş maskaralarını bir kenara bıraktırdı eğer sizinde benim gibi seyrek kaşlarınız varsa abartısız, doğal bir şekilde kaşlarınızdaki boşlukları doldurmak istiyorsanız bu ürüne bir göz atın derim.;)


10 yorum:

  1. Bu ürünü ben de çok ok beğendim; ama kaşlarımda microblading olduğu için çok uymadı. Fakat o halde bile peformansının nasıl olduğunu tahmin edebildim, baya başarılı bence de! Güle güle kullan Ayşe'cim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kaşlarım seyrek çok kalın da değil bu ürünün yoğun boyamaması hoşuma gitti genelde bu tarz ürünler çok yoğun oluyor.

      Sil
  2. Pratik olan herşey tamda bana göre keşke wet ın wıld almadan once karşıma çıksaydı alırdım direk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elindeki ürün bitince indirimde denk gelirsen buna bence bi bak;)

      Sil
  3. kaş ürünlerini ayrı bir seviyorum ama bunu denememiştim....
    güle güle kullan.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum ve değişik ürünleri denemek güzel oluyor.:)

      Sil
  4. elimde o kadar çok kaç ürünü var ki hiç biri de bitmiyor :-//

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iyice azalttım bi bu bi de MAC'in kaş kalemi kaldı elimde ikisi bana yetiyor.:)

      Sil
  5. Fırça yapısı kaş boyamak için ideal gibi duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik bir fırçası var ve rengi yoğun vermemesi başarılı.

      Sil