11 Ekim 2018 Perşembe

Absolute New York Tekli Far - Posse




Absolute New York markası Gratis'e geçen sene gelen markalardan birisi tüm ürünleri pek ilgimi çekmese de bu farın rengine vurulup indirimde almıştım.
Işıltılı ama asla simli olmayan, yapısı yumuşak, biraz tozutan bir far ama şahane bir rengi var.
Hem tek başına hem de göz kapağının dışına hafif gölgeleyerek kullandığım her türlü çok hoş bir duruşu var.



Kahve tonlu ama içerisinde hem pembelik hem de şeftali tonu olan değişik bir renk, bu tonlarda hiç farım olmadığı için dayanamayıp almıştım.
Üstteki her iki resimde de rengi farklı duruyor biraz ışığa göre değişen bir renge sahip diyebilirim.
Bu tonları sevenlere önerebileceğim uygun fiyatlı bir far özellikle %50 indirimde alınınca şahane oluyor.
Ben 8-9 tl civarına almıştım diye hatırlıyorum.
Tüm Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.




13 yorum:

  1. Bu markaya ait bir far paletim var başka da bir şey almadım sanırım :(

    YanıtlaSil
  2. Ay ben cok sevdim bunu.. icinde pembelim barindiran bir kahve bende de yok sanirim. Ve tek basina cooook iyi olur bu😍😍

    YanıtlaSil
  3. Absolute New York'un tekli farlarına bayılıyorum, her rengi çok güzel. Bendeki renklerden biri de bu Posse, Desert Bloom'a göre biraz daha fazla tozutuyor ama aldığım günden beri severek kullanıyorum ♥

    YanıtlaSil
  4. rengi çok güzelmiş ama far değil de allık olarak da kullanırdım ben sanırım tonu çok sevdim. fiyatı da super

    YanıtlaSil
  5. Bu fara ben de senin gibi görür görmez vurulup almıştım marka ilk geldiğinde, çok çok da severek kullanıyorum, gerçekten şahane bir renk, şahane bir yapı!! Güzel günlerde sürünelim! Çok öptüm Ayşe'cim!!!

    YanıtlaSil
  6. fiyatı çok iyimiş, umarım zamn gelmemiştir. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. 2 tane ANY ürünü var elimde ikisini de çok sevemedim o yüzden pas geçiyorum artık..

    YanıtlaSil
  8. Merak ettiğim bir far. Eline sağlık. İndirimde bakacağım.

    YanıtlaSil
  9. uygun fiyatlı ve güzel renkli bir far.

    YanıtlaSil
  10. Bu markadan henüz bir ürün kullanmadım sanırım :)

    YanıtlaSil
  11. Ambalajlar çok çekici değil ancak kesinlikle şans verilmesi gereken ürünleri var bence...

    YanıtlaSil
  12. Bu markadan hiç ürün kullanmadım ama bu farın rengine gerçekten bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. Rengine bayıldım çok güzelmiş 😊

    YanıtlaSil