9 Ekim 2018 Salı

Loreal Volumissime X5 Extra Black Maskara & Loreal İnfaillible Gel Crayon Göz Kalemi


Bloğa yaz boyunca fazla vakit ayıramayınca firma gönderileri baya bir birikti işte bu ikili de yaz başında L'oreal tarafından gönderilmişti.
Maskarayı oldukça beğendim ama göz kalemine tek kelime ile bayıldım!
L'oreal'in makyaj ürünlerini genelde beğenirim özellikle de şu ana kadar kullandığım maskaralarından memnun kalmışımdır.
Fakat daha önce hiç göz kalemini denememiştim ve bu yumuşacık kalemi kullanınca keşke daha önce deneseymişim dedim.
Neyse önce maskara ile başlayalım:

Loreal Volumissime X5 Extra Black Maskara



Fırçası tam benim sevdiğim gibi kıl yapıda ama biraz ıslak olmasından dolayı sürerken dikkatli olmakta fayda var.
Kirpikleri ağırlaştırmıyor, fırçası çok büyük değil bu da kullanım kolaylığı sağlıyor.
Ayrıca kirpikleri yapıştırmaması ve tüm kirpikleri boyaması benim için artı puan oldu.
Ve tabi x5 volume vermiyor ama günlük kullanım için gayet tatmin edici diyebilirim.
Kolayca misel su ile temizleniyor fakat tek eksisi gün içerisinde dökülme yapması.

Loreal İnfaillible Gel Crayon Göz Kalemi



Bu jel yapılı göz kaleminin performansını, kömür siyahı rengini çok sevdim büyük ihtimal bitmeden alınıp, yedeklenecek çünkü fiyatına göre performansı çok başarılı!
Yapısı yumuşacık, kolayca sürülüyor en güzel yanı göz içerisinde de en az 3-4 saat silinmeden, akmadan kalıyor.
Ben özellikle yaz sıcağında bu kalemi kullandım hafiften bozulsa da akma, bulaşma gibi kötü bir sonucu yaşamadım.




%50 indirimde denk gelirseniz her iki ürünü de tavsiye ederim ama göz kalemini kesinlikle deneyin derim.;)




30 yorum:

  1. Bende Infaillible göz kalemlerinin 3 rengi var, üçünü de çok severek kullanıyorum ve bittikçe alırım muhtemelen. Hem renkleri hem yumuşacık yapıları harika ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahı yedekleyip, kahverengisini de almayı düşünüyorum.:)

      Sil
  2. Ayşe'cim, maskara benim kirpiklerimde pek istediğim sonucu vermemişti; ama, göz kalemini ben de pek beğendim! Güle güle kullan canım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara orta şeker ama kalem gerçekten fiyatına göre çok iyi,sağol tatlım:)

      Sil
  3. bunları hiç denemedim kalemin başka rengi varsa bakarım ..

    YanıtlaSil
  4. göz kalemini ben de kullanıyorum ve çok memnunum.gule güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Evet kesinlikle alırım ben bu kalemi o zaman

    YanıtlaSil
  6. göz kalemi indirimde alınacaklar listesine eklendi bile.

    YanıtlaSil
  7. İnlallible göz kalemini çok sevdim kahvesi de var ama rimel benim kirpiklerime uygun değil :(

    YanıtlaSil
  8. Loreal makyaj urunlerini bende seviyorum kalem oldulca guzelmis❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde alınınca hele L'oreal ürünleri süper oluyor.:)

      Sil
  9. Özellikle kalemi merak ettim, siyah akmayan kalemleri çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akmayan kalem bulmak zor denemeni öneririm.:)

      Sil
  10. Maskarayı deneyip almalı,birçoğu vaatte kalıyor özelliklerin.Tabi bir de kirpik yapısı da önemli maskaranın kendini gösterebilmesi için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara günlük kullanım için iyi ama özel günlerde kullanmak için pek yeterli değil.

      Sil
  11. Çok güzeller, özellikler rimelin kirpikte duruşunu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimel güzel ama şahane değil, kalem baya başarılı:)

      Sil
  12. Güle güle kullan ❤️ Günlük olarak maskara güzel. Göz kalemini de beğendim 😊

    YanıtlaSil
  13. maskara konusunda shiseido dan vaz geçemiyorum ama göz kalemini denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shiseido'nun bir çok ürününü denedim ama maskarasını hiç denemedim güzelse indirimde denk gelince deneyeyim bari:)

      Sil