10 Ekim 2018 Çarşamba

Farmasi Allık - 15 Numara




Farmasi son 1-2 yılda oldukça popüler olan bir Türk firması zaten İnstagram'da da sıkça görüyorsunuzdur Farmasi üyeleri bloggerlara bolca gönderiyorlar.
Benimde yakın bir arkadaşım Farmasi üyesi olunca bende katalogta indirimde gördüğüm, merak ettiklerimi alıyorum.
Yani bu allık ve sonrasında yazacağım tüm Farmasi ürünleri hediye değil kendi paramla aldım bunu da belirtmeden geçmeyeyim.:)
Markanın en merak ettiğim ürünlerinin başında allıkları geliyordu.
Ben katalogda en çok 15 numaranın rengini beğenince onu aldım ama diğer renkleri oldukça hoş duruyor.

farmasi allık 15 numara


15 numara hafif ışıltılı bir şeftali tonu içerisinde asla sim yok, çok hafif bir ışıltısı var.
Yapısı yumuşacık, biraz tozutuyor, pigmentasyonu baya iyi hatta şaşırmadım değil.
Fırçaya rengini hemen veriyor öyle ki benim gibi çok açık tenliyseniz azar azar uygulamakta fayda var.
Kalıcılığı ise fiyatına göre tatmin edici diyebilirim.
Hatta ben bu allığı alırken acaba Nars Deep Throat'a muadil olabilir mi diye düşünmüştüm ama pek bir benzerlik yok.
Nars'ın içinde pembelik var Farmasi ise tamamen uçuk şeftali tonu hatta tam bir beyaz ten allığı diyebilirim.

farmasi allık


Bu allığı beğenince yeni çıkan renklerinden de bir tane sipariş ettim.
Çevrenizde Farmasi satışı yapan varsa allıklarını denemenizi öneririm.
Allıkların indirimsiz fiyatı 37 tl ama sık sık indirime giriyor, daha uyguna alabilirsiniz.

19 yorum:

  1. biraz tozutuyor bu allıklar ama renkleri çok hoş ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozuttuğu için az az alıp kullanıyorum ama renkler süper:)

      Sil
  2. Bende kullanıyorum bu allığı. Kalıcılığı başarılı. Yeni ambalajlı olanlar da aynı. Yapısı değişmemiş. Elinde sağlık.

    YanıtlaSil
  3. rengi harikaymis .... guzel gunlerde kullan ....

    YanıtlaSil
  4. Farmasi'nin bu allık serisini ben de beğeniyorum, baya başarılı ve pigmentli! 15 numaranın rengi de çok güzelmiş. 37 TL çok olsa da, genelde indirimli olduğu için kesinlikle denenebilir. Sevgiler Ayşe'cim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimsiz alınmaz zaten ama indirimde 15-16 tl civarına geliyor ki baya uygun oluyor.:)

      Sil
  5. Boyle soft tonlar kis aylarinda cok guzel oluyo.. daha cok tercih ediyorum. Renge bayildim ben cok guzel😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok açık tenli olduğum için yaz-kış böyle açık tonları kullanıyorum.:)

      Sil
  6. rengi çok güzelmiş ama yapısı da önemli tabii. dahabonce hiç kullanmadim farmasi ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ettiğim ürünler indirimde denk geldikçe deniyorum.:)

      Sil
  7. Bende de bir rengi var ama şu an yanımda olmadığından numarasına bakamadım, sanırım aynısı. Rengini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  8. Farmasi allıkları güzel oluyor rengine de ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Rengi cok guzel bendemi alsam diye dusunuyorum❤

    YanıtlaSil
  10. Bu rengi bende çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil