16 Ekim 2018 Salı

Swiss İmage Absolute Hydration Gündüz Kremi



Swiss İmage markasıyla ilk tanıştığım ürün bugünün konuğu oluyor.
Aylar önce bu krem Gratis tarafından gönderilmişti bende elimdeki nemlendiricim bitince buna başladım.
Bu marka Gratis mağazalarına yeni gelen, içeriği fena olmayan ürünleri olan bir İsviçre menşeili bir marka hatta son indirimde temizleyicisini aldım onu da en kısa zamanda yazacağım.


Neyse gelelim ürüne bu nemlendirici Alp dağlarının buzul suyu'nun aktif bileşenleri ve kombinasyonu ile cildinizi nemlendirmeyi, canlandırmayı vaad ediyor.
Ayrıca içeriğinde E vitamini, Pantenol, Menekşe ve Edelweiss bulunuyor.
Benim cildim kışın çok kuru ama yazın t bölgemde parlama sorunu yaşıyorum bu sebeple karma diyebilirim.



Tüm cilt tiplerine uygun bir nemlendirici ama bana hem nemlendirmesi yeterli gelmedi hem de alnımda ufak ufak sivilcelenme yaptı.
Aslında yapı olarak güzel, içeriğinde paraben, mineral yağ, fitalat vb. zararlı maddeler yok bir de cildime yarasaydı süper olacaktı.
İndirimde 15-16 tl civarına alınabilinecek bir krem açıkcası cildimle anlaşamadığına üzüldüğüm bir nemlendirici oldu.


13 yorum:

  1. Ben bu kremi kullanmamıştım, kayınvalidem nemlendirici alacağım deyince ona hediye etmiştim. Onda sıkıntı yaratmadı sanırım, beğendiğini söylemişti. Ama sivilce işine üzüldüm, içinde silikon vardı, o belki hassasiyet yaratmış olabilir. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim 2-3 aydır dengesizleşti bir de bu kremi kışın deneyeceğim bakalım ne olacak.:)

      Sil
  2. fiyat cidden çok ucuz değil mi? Ben yüzüme iyi gelmeyen nemlendiricileri ellerime ayaklarıma sürüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swiss İmage ürünleri genel olarak ucuz ve içeriği çok kötü değil yani fiyatı bundan yüksek olup içeriği daha kötü olan markalar var, onu bende yapıyorum iyi oluyor.:)

      Sil
  3. ben bu markanın temizleyicisinin kullandım ve sevdim. Keşke size de iyi gelseydi ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme jelini bende aldım güzel ama yağlı ciltlerin seveceği bir ürün.

      Sil
  4. benim de merak ettiğim bir üründü iyiki tanıttın bende muhtemelen sivilce yapar çünkü akneye eğilimli cildim :(

    YanıtlaSil
  5. ben de hiç denemedim bu markayı

    YanıtlaSil
  6. Hiç denk gelmemiştim ama mutlaka deniycem

    YanıtlaSil
  7. Bu markayi ilk kez duyuyorum ben yalniz🙈 Sivilce yapmasi kotu olmus yaa😞

    YanıtlaSil
  8. Ben bu ürünü anneme verdim. Sana uygun olmamasına üzdü üzüldüm. Çook olumlu yorumalmıştım.

    YanıtlaSil
  9. Karmaya dönük yağlı cildimin çok neme ihtiyacı olmuyor ama farklı ürünleri varsa inceleyebilirim bu markayı..

    YanıtlaSil
  10. Ben temizleme jelini kullandım bir ara

    YanıtlaSil