5 Ekim 2018 Cuma

Oriflame Giordani Gold All-İn-One İconic Mascara


Oriflame tarafından güzel bir paket gelmişti işte o paketten çıkan son ürün ile karşınızdayım.
Benim daha önce severek kullandığım Oriflame maskalar olmuştu ve bu ürünle ilgili beklentim fazlaydı.
Açıkcası kullanınca biraz hayal kırıklığı yaşadım desem abartmış olmam.


Silikon bir fırçaya sahip zaten pek bu tarz fırçalarla anlaşamıyorum ama yine de kirpikleri tek tek tarayıp, ayırması artı puan oldu.
Dolgunluk vermesi eh işte ama hacim hiç vermiyor diyebilirim, sadece hafifçe kirpikleri uzatıyor.
Topaklanma, akma, bulaşma, gün içerisinde dökülme gibi bir sorun yaşatmıyor.
Waterproof olmasına rağmen misel sular ile zorlanmadan temizleniyor.


Günlük kullanım için idare eder bir ürün ama benim bittiği gibi almalıyım dediğim ürünlerden olmadı.
Maskaranın indirimsiz satış fiyatı 55 TL ama zaman zaman Oriflame kataloğunda %40-%50 indirime giriyor.





16 yorum:

  1. Performansı düşük bir maskaraya göre fiyatı epey yüksekmiş... bu fırçalarla ben anlaşıyorum aslında; ama hacim vermiyorsa benden de pas. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı azıcık makul olsa neyse ama dediğin gibi çok yüksek, bu fiyata çok daha iyileri var.:)

      Sil
  2. orilame giordiani ürünleri gayet güzel ama bu maskarayı ben de denemiştim çok başarılı değildi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame'nin en başarılı serisi aslında Giordani ama bu maskara neden böyle kötü bilmiyorum.

      Sil
  3. hacim vermiyorsa hiç bakmam ben de..

    YanıtlaSil
  4. üniversite yıllarında çok kullandım oriflame, hatta distribütör bile oldum. yıllar var hiç ürünleri kullanmamalı. performansları super değil ama düşük niteliler için tercih edilebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6-7 yıl önce bende üyeydim sonra bıraktım ama bu fiyatı verdikten sonra Gratis, Rossmann'da daha iyilerini bulmak mümkün.

      Sil
  5. günlük kullanım için biraz pahalı bence ... ama paylaşım için teşekkürler, bize güzel bir fikir verdin. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Fircasi pek hosuma gitmedi benim ve baya da pahaliymis. Bu yazi cok iyi olmus. Tesekkurler����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için en iyisi kıl fırçalar onları daha kolay kullanıyorum.

      Sil
  7. Fiyat/etki karşılaştırmasına göre sanırım beklentiyi karşılamıyor..

    YanıtlaSil
  8. Benim kirpiklerim zor kirpik. O yüzden fırçasına bakmadan almak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle kısa ve az uzatan, dolgunluk veren maskaralar candır.:)

      Sil