22 Ekim 2018 Pazartesi

Luis Bien Aktif Karbon Maske

Luis Bien Maske

Luis Bien son zamanlarda adını sıkça duymaya başladığım bir marka özellikle de Aktif Karbon Maskesi ve ve Manyetik Maskesini sıkça görebilirsiniz.
Bu maske kömür ve karbon içerikli bir ürün cildi besleyip, nemlendirip aynı zamanda lekelerin görünümünün azalmasına yardımcı olmayı vaat ediyor.
Daha önce bu tarz bir maske denememiştim benim için güzel bir deneyim oldu.
Ürünün kutusundan maskeyi yüzümüze sürmek için bir sünger çıkıyor.
Süngeri hafifçe ıslatıp göz çevresine değdirmeden tüm yüzüme uyguluyorum.
Ayrıca boyun ve dekolte bölgesine de uygulayabilirsiniz ben eğer unutmazsam boynuma da sürüyorum.




Çok yoğun, katı yapılı bir ürün ben hem süngerle hem de süngersiz uygulama yaptım en güzel süngerle yayıldığı için her kullanımda süngeri tercih ediyorum.
Ciltte 5-10 dakika kadar tuttuktan sonra yine aynı sünger ile temizliyorum.

-Her cilt tipine uygun bir maske
-Kullanım sonrası zaten kuru olan cildimi ekstradan kurutmadı.
-Hafif bir nem veriyor.
-Kızarıklık, hassasiyet gibi bir sorun yaşatmadı.
-Cildimdeki lekeleri gözle görülür bir şekilde açmadı ama donuk, mat görünümü yok edip, parlaklık katması hoşuma gitti.

İçerik:



Genel olarak toparlarsam kullanımı ilginç, etkisi güzel bir ürün özellikle kullanım sonrası cilde kattığı parlaklık, gözenekleri temizlemesinden dolayı sevdiğim bir ürün oldu.
Lekeleri açma konusunda çok iyi diyemem ama diğer etkileri gayet başarılı.

Luis Bien markasına ait ürünleri tüm Gratis, Rossmann, Watsons, Migros mağazalarında bulabilirsiniz.



24 yorum:

  1. Aslında en güzeli doğal maskeler ❤ Yinede güzel bilgi için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. bunu denemedim, memnun kalmanıza sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Süngeri olması çok iyiymiş; bu tür maskeleri sadece suyla temizlemeye çalışmak ölüm bence. Temizliğinin iyi olmasına da sevindim, içerik de fena durmuyor sanki. Güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süngerle temizlenmese çıkartması baya zor zaten:)

      Sil
  4. Ben magnetik maskesini kullanmistim bu markanin. Bunu da merak ettim ya🤗

    YanıtlaSil
  5. bu markayı daha önce hiç denemedim. fakat şu siyah renkli maske ve temizleyicilere karşı biraz mesafeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktif Karbon ve kömür içerikli ürünler bazı ciltlerde alerjik reaksiyona sebebiyet veremiyor dikkatli olmakta fayda var.

      Sil
  6. genel olarak cildimi maskeden sonra yumuşatmasını sevdim .. kullanımı da kolay..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim kuru cildimi ekstradan kurutmaması hoşuma gitti.

      Sil
  7. Her yerde bulunabilmeside guzelmis merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanımı falan değişik etkisi de güzel:)

      Sil
  8. Bu maskeyi denemedim ama oldukça kolay ulaşılabilir .Ben buna göz atayım.

    YanıtlaSil
  9. ben de kullanıyorum yakında tanıtacağım lekeler konusunda haklısın :=) bu arada
    bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  10. kuru cilde uygun olması hoşuma gitti, kesinlikle deneyeceğim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. bu tarz bir maske kullanmadım merak ettim deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  12. Kozmetik ürünlerin lekeler üstünde etkili olduğuna inanmıyorum ben de..sadece cilt tonunu eşitlemede başarılılar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef o lekeler olduktan sonra gitmesi pek kolay olmuyor.

      Sil
  13. Çol merak ediyordum yazı iyi oldu

    YanıtlaSil
  14. Bunu deneyip sevmiştim ben ❤️

    YanıtlaSil