2 Ekim 2018 Salı

Avon Luminosity Metalik Mat Rujlar


Avon uzun yıllardır ürünlerini kullandığım markalardan birisi makyaj malzemelerinde ise özellikle rujlarını hem çok seviyorum hem de başarılı buluyorum.
Malum birkaç yıldır mat rujlar çok revaçta hatta Avon'un mat rujları da oldukça seviliyor, başarılı işte Avon şimdi de DilanxAvon Metalik Mat Ruj serisini piyasaya çıkardı.
Bu seride herkese yakışacak bir renk mutlaka var çünkü 15 birbirinden güzel renge sahip ben özellikle açık tonları çok sevdim.
Rujların renkleri kadar ambalajları da dikkat çekici özellikle kadifemsi ambalajı, rose gold detayı rujlara zarif bir hava katıyor.




Adı mat olsa da duruşları tam mat değil Metalik yansımaları var ayrıca yapıları da bugüne kadar kullandığım mat rujlara kıyasla yumuşacık ve dudakları kurutmuyor.
Hatta Avon'un mat rujları ile mukayese edersem bu seri daha yumuşak diyebilirim.
Yapıları yumuşak, dudakları kurutmuyor, kalıcılıkları diğer mat rujlara göre bir tık daha az, kolayca sürülüyorlar, tek katta rengini veriyor ama bir kez daha üzerinden geçince renkler daha patlıyor.

Açık renkler günlük kullanıma uygun, koyu renkler ise tam sonbahar-kış mevsiminde kullanmalık.
Özellikle bazı koyu renkler buğday ve esmerlerde şahane duracaktır diye düşünüyorum.

İşte renklerin yakından görünümü ben özellikle açık tonları çok sevdim.:)


Soldan sağa: Luminous Nude, Luscious Lilac, Blushing Brillant, Gold Rush, Glistening Mullbery



Koyu tonlar ise tam sonbahar-kış mevsimine uygun özellikle bazı renkler oldukça dikkat çekici gözüküyor.


Soldan sağa: Prismatic Pink, Polished Topaz, Violet Shine, Rosy Glow, Cocoa Beam



Kırmızılar, bordolar, kahveler, nude renkler kısaca bu seride herkese göre bir renk mutlaka var.



Soldan sağa: Plum Dimensions, Garnet Flare, Red Flash, Gilded Berry, Chilling Cherry



Metalik Mat serideki renkler böyleydi ben bu renklerin içinden en çok Luscious Lilac, Blushing Brillant ve Glistening Mullbery'i sevdim ve sıkça kullanmaya başladım.

Uygun fiyatlı, performansı iyi metalik yansımalı ruj arıyorsanız Avon kataloğuna göz atmanızı tavsiye ederim.
Ekim ayında da %50 indirimle 17.95 tl'ye alabilirsiniz.





4 yorum:

  1. hepsini çok sevdim ve bütün kış kullanacağım :-))

    YanıtlaSil
  2. Benzer renkleri beğenmişiz :) Bana metalik rujlar hiç yakışmadığı için almayı tercih ettiğim bir seri olmayacak; ama sen güle güle, güzel günlerde kullan! Öperim!

    YanıtlaSil
  3. ambalajları çok hoş dudakları da kurutmuyorsa ben de şans verebilirim

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle herkese göre bir renk var bu seride..

    YanıtlaSil