20 Ekim 2018 Cumartesi

L'oreal Tattoo Signature Eyeliner



Ve işte L'oreal serisinin son yazısı da bu eyeliner oluyor.
Düşük göz kapaklarım olduğu için pek sık eyeliner kullanan biri değilim.
Ayda yılda bir incecik eyeliner çekerim ve sık eyeliner kullanmadığım için de bu konuda çok iyi değilim.




Fakat keçe uçlu eyelinerları kullanım açısından daha pratik buluyorum benim gibi eyeliner çekme özürlüler bile gayet düzgün eyeliner çekebiliyorlar.
Bu üründe 24 saat dayanıklılık vaat eden ve gerçekten sürdüğüm gibi saatlerce bozulmadan, akmadan kalan bir ürün.
Tam bir kömür siyahı sürdükten sonra gün içerisinde rengi soluklaşmıyor, simsiyah kalıyor.
Sert diyebileceğim bir fırçası var ayrıca çok büyük bir firçası yok bu sebeple kolay bir şekilde çizgiyi çekebiliyorum.



Kalıcılığı iyi, kullanımı pratik bir ürün suya dayanıklı olduğu için çift fazlı göz makyaj temizleyicileri ile kolayca temizlendiğini de belirtmeden geçmeyeyim.
Eyeliner severlerin beğeneceği bir ürün özellikle kalıcılığını ve rengini beğendim.:)

4 yorum:

  1. Şimdiye kadar kullandığım eyelinerlar arasında en iyisi diyebilirim; hem erenk, hem kalıcılık hem de kullanım kolaylığı açısından harika! L'Oréal cruelty free bir marka olsaydı muhtemelen hep bununla devam ederdim. Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L'oreal'in cilt ürünlerini değil ama makyaj ürünlerini seviyorum fakat dediğin gibi cruelty free değil keşke olsaydı:/ sağol canım:)

      Sil
  2. Bende keçe uçlu eyelinerleri daha çok seviyorum. Bunun rengi çok güzelmiş. Bilgi için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil