27 Eylül 2018 Perşembe

Nars Deep Throat Allık


Nars'ın allıklarının orijinal renk skalası, yoğun pigmentasyonu, kalitesi tartışılmaz ama ben kendime yakışan rengi pek bulamadığım için hiç Nars'tan allık almamıştım.
Amma velakin Sephora'da Deep Throat'ı deneyince abartısız duruşuna, rengine bayılmış ve dayanamayıp almıştım.



Çok güzel bir renge sahip pembe&şeftali karışımı içerisinde ışıltıları olan ama asla yüzde sim sim durmayan bir allık ve beyaz tenliler için şahane diyebilirim.
İçerisinde incecik altın ışıltıları var ve bu ışıltılar yüzde o kadar doğal duruyor ki zaten bana bu allığı sevdiren de o abartısız ışıltıları, doğal duruşu diyebilirim.




Diğer Nars allıklar gibi bu da çok pigmentli ben fırçaya az az alıp sürüyorum.
Kalıcılığı oldukça iyi ben bazen fondöten üzerine bazen de ten makyajı yapmadan kullanıyorum her iki türlü de kalıcılığı mükemmel.
Hem pembe hem şeftali tonlu rujlarla kullandığım ve iyiki almışım dediğim allıklarımdan biri de budur.


Allığın güncel fiyatı 220 tl malesef döviz kurunun uçmasıyla sanırım bu fiyat yıl sonuna daha da yükselecektir.
Eğer ki bir tane pembe&şeftali tonlu allığım olsun ama kaliteli olsun diyenlerdenseniz bu allığa bakın derim bence tam beyaz ve buğday ten allığı:)






4 yorum:

  1. Bu allığı aldığım bir palet sayesinde denemiş ve bayılmıştım! Gerçekten rengi, ışıltısı, duruşu bir harika! Senin teninde rengini daha da belli etmiş, bayıldım! Güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Nars'ın en sevdiğim allıklarından biri güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Bende bayilarak kullaniyorum ��

    YanıtlaSil
  4. Allıkta tam sevdiğim renk bu, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil