24 Eylül 2018 Pazartesi

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance Palet


Anastasia Beverly Hills markası far paletleri, aydınlatıcı paletleri ve kaş ürünleriyle oldukça popüler olan bir marka ve ne yazık ki ülkemize gelmeyen markalardan.
Her sene birbirinden güzel ve dikkat çekici paletler çıkarıyor ve makyaj severlerin aklını çelmeyi başarıyor.
Ben bu markanın ilk olarak koleksiyon ürünü olan By Mario paletini almıştım ve farların yapılarına bayılmıştım.




Kesinlikle piyasadaki en kaliteli farları üreten birkaç markadan birisi diyebilirim.
Mario palete bayılınca gözümü Modern Renaissance palete dikmiştim ve güzel blogger arkadaşım Nurdan ABD'ye gidince hemen bu paleti istedim.
Modern palette kesinlikle Mario gibi mükemmel, paletin içerisindeki her bir rengin pigmentasyonu muhteşem tabiri caizse yağ gibi kayıyorlar.:)
Kadife ambalajında çok zarif ve şık görünüyor, paletin içerisinde 14 renk var ve bu renklerin 
3 tanesi sedefli/ışıltılı diğer 11 renk mat yapıdalar.


Far bazına ihtiyaç duymadan kalıcı bir göz makyajı yapmak şahane diyebilirim.
Hem tek başına hem de birbiri ile karıştırarak kullandığım, her bir rengini sevdiğim bir palet ve bence verilen her kuruşu hak eden nadir ürünlerden.
Ayrıca Anastasia'nın son çıkardığı Soft Glam ve Norvina paletlerde de gözüm yok değil ama malesef dolar kuru almama engel oluyor.:/
Eğer onları da alırsam sanırım far paletlerimin bir çoğunu elimden çıkarırım.
Neyse gelelim paletin swatchına:



Tempera: Çok güzel bir bej tonu, yapısı yumuşacık ipek gibi
Golden Ochre: Koyu sarı tonu, mat yapıda
Vermeer: Hafif ışıltılı açık şeftali tonu
Buon Fresco: Mat yapıda bir leylak rengi
Antique Bronze: Hafif ışıltılı, kırmızı alt tonlu kahverengi
Love Letter: Mat yapılı koyu pembe
Cyprus Umber: Sıcak alt tonlu, mat, koyu kahverengi


Raw Sienna: Mat yapıda açık kahve&altın rengi
Burnt Orange: Mat yapılı portakal&kahverengi
Primavera: Buzlu, metalik altın şeftali tonu
Red Ochre: Mat yapılı kırmızımsı bir kahve tonu
Venetian Red: Sıcak tonlu, mat bir koyu kırmızı
Warm Taupe: Sıcak tonlu, mat taupe
Realgar: Mat yapıda şeftali&kahve


Paletin içerisindeki her rengi kullandığım için pek ayrım yapamayacağım ama açık tonları daha sık kullandığımı söyleyebilirim.
Umarım ABH en kısa zamanda ülkemize gelir çünkü highlighter paletlerini ve rujlarını çok merak ediyorum.
Eğer ki birkaç tane düzgün far paletim olsun kaliteli olsun, fiyat önemli değil diyorsanız Anastasia Beverly Hills'in paletlerini kesinlikle tavsiye ederim.
İnstagram'da güvenilir satış hesaplarında bulabilirsiniz.

Sevgilerimle

5 yorum:

  1. Renkler gerçekten çok güzel; fakat artık alınabilir değil benim için :( Neyse ki Wet'n Wild'ın Rose in the Air paletinin renkleri hakikaten benziyor, yapıları da fena sayılmaz da nefsimiz köreliyor :)) Çok öperim! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim iyiki almışım dediğim ürünlerden oldu ah keşke dolar azıcık inse de almak istediğim birkaç ürünü de alabilsem.:/
      Wet n Wild'ın paleti gerçekten çok benziyor far bazı ile de durum kurtarılır zaten:) Sağol tatlım:)

      Sil
  2. harika bir palet ne yazık ki almak kısmet olamadı :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim son anda almaya karar verdiğim bir palet olmuştu şimdi iyiki almışım diyorum.:)

      Sil
  3. Renkleri çoook güzelmiş gerçekten.. güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil