21 Eylül 2018 Cuma

Procsin Edaliblog Ürünleri


Yaklaşık 2 ay önce Procsin tarafından böyle güzel bir paket almıştım.
Procsin ünlü Youtuber Edaliblog ile işbirliği yaparak güzel bir seri çıkardı.
Bende bu ürünleri elime ulaştığından beri kullanıyorum artık yorumlama vaktidir.



Aloe Vera Sprey bu kutudan çıkan ürünler içerisinde en beğendiğim oldu diyebilirim.
Özellikle yaz sıcağında buzdolabına koyup kullandım.
Hem ferahlatan hem nemlendiren bir ürün, ciltte yağlı his bırakmaması ise güzel yanlarından.
Ben yüzümden ziyade vücuduma kullanıyorum etkisinden de memnunum.

Butter Hydra Mist Sprey ise Deniz Yosunu özlü diğer sprey gibi bu da hem yüze hem vücuda kullanılıyor.
Pek kokusunu beğenmedim ama etkisi Aloe Vera'lı olan ile aynı o yüzden ben şimdilik yeşili kullanıyorum.:)




Butter Krem ise içeriğindeki Shea Yağı, Vitamin E ve B5 ile cildi besleyip, nemlendirmeyi vaat ediyor.
Bu kremin en büyük vaadi ise tüy oluşumunu azaltmasıymış ama ben henüz öyle bir etki gözlemlemedim.
Kokusu ve yapısı güzel, cilt tarafından kolayca emiliyor, yağlı bir his bırakmıyor.
Yapısı losyon gibi değil daha yoğun bu sebeple kış aylarında etkisini merak ediyorum ama benim kuru cildimi şimdilik güzel nemlendiriyor.


Propolis Özlü Yatıştırıcı Aloe Vera Jel ise cildi yatıştırıp, ferahlatmayı vaat ediyor.
Jel, su gibi yapıda bir ürün fakat cilt tarafından emilip sonrasında ferah bir his bırakıyor.
Güneş sonrası kızaran cilde uygulanabilinecek bir ürün ama ben geçenlerde işaret parmağımı kızgın tost makinesine yapıştırınca aklıma bu ürünü kullanmak geldi ve yanık acısını hafifletip, kabarıp su toplamasını engellediğini görünce bu ürün böyle durumlar için sık kullanacaklarımdan oldu.

Genel olarak beğendiğim, bu yaz sıkça kullandığım ürünlerdi.
Hatta halen daha bu ürünler set olarak Procsin'in web sitesinde satılmakta.



3 yorum:

  1. Güzel bir set gibi 😊 güzel günlerde kullanın 😊

    YanıtlaSil
  2. Ben daha önce Benton2un Aloe Vera-Propolis jelini kullandım ve Rüzgar'ın ısırgan otu tarafından dalanmış bacağını saniyede iyileştirdiğini görünce benzer ürün aramaya başlamıştım. Bunu görünce epey sevindim. Her ne kadar Procsin firması ile ilgili değişik fikirlerim varsa da (sosyal medya kullanımları bana çok garip geliyor), bu ürünü indirim döneminde alıp evde bulundurmayı istiyorum. Hepsini güle güle kullan Ayşe'cim, öperim!

    YanıtlaSil
  3. spreyleri çok sevdim ve yedekledim bile :-))

    YanıtlaSil