19 Eylül 2018 Çarşamba

Karışık Alışveriş

Bloğa son alışveriş yazısını ocak ayında yazmışım ve o zamandan bu zamana çok abarttığım bir alışveriş yapmadım.
Bu gördüklerinizi de son 1-2 ayda aldım tabi arada resmini çekemediğim L'oreal Shine serisinden 3 tane ruj var onun haricinde sadece ihtiyaç alışverişleri oldu kendimi kutluyorum ve aldıklarıma geçiyorum.
Tabi bu arada doğum günüme yani Aralık ayına kadar fazla alışveriş yapmazsam kendimi güzel birkaç ürünle ödüllendirmeyi planlıyorum.:)



Bu gördüklerinizin içerisinde ilk aldıklarım Farmasi siparişleri oldu.
Bursa'da oturan yakın bir arkadaşım Farmasi üyesi olunca ona merak ettiklerimi sipariş etmiştim şampuanlar, rujlar, allık, peeling ve mineralli sprey ilk elime ulaşanlardı.
Ardından keratinli saç maskesi ve Vice Brown far paleti elime ulaştı.
Saç maskesi hariç ürünlerin hepsini kullandım zaten zaman zaman düşüncelerimi İnstagram hesabımda paylaşıyorum ama bi ara detaylı olarak her ürünün yazısını bloğa yazacağım.


Allığın rengine bayıldım 15 numara içerisinde hafif ışıltıları var, kalıcılığı fiyatına göre tatmin edici diyebilirim.


Rujlar ise True Colour serisinden soldaki 05 sağdaki 15 numara yapıları yarı mat, yumuşak şimdilik beğendiğimi söyleyebilirim.


Ve aldıklarımın arasında en beğendiğim ürün bu far paleti oldu.
Özellikle en soldaki ışıltılı renge bayıldım, ayrıca paletteki farların yapısı da yumuşacık, kolayca uygulanıyor.


Bir diğer alışverişim yıllardır üyesi olduğum Petra'dan oldu.
Petra nedir derseniz www.ptr.com.tr adresinden inceleyebilirsiniz.
Biorichi'nin içeriği temiz, organik saç kremi ve duş jelini aldım henüz kullanmadım eğer beğenirsem bittikçe alırım çünkü sertifikalı, temiz ürünler ayrıca bir de trichogen şampuan aldım ona da henüz sıra gelmedi.
Göz kremim bitince bende Avedien markasının göz kremini denemek istedim.
Hyaluronic asid içeren, temiz içerikli bir ürün aldığımdan beri kullanıyorum hafif yapısını, nemlendirmesini sevdim yakında detaylı olarak yazarım.
Ve bu alışverişin en renkli ürünleri Mary Vonne markasının Arganlı rujları oldu.
Hem yapıları yumuşacık hem renkleri şahane kısaca ben bu rujlara bayıldım.:)



En son Gratis Bayram indiriminden bu gördüklerinizi almıştım.
Wet n Wild fırçaların ambalajlarına vurulunca almadan edemedim ama aydınlatıcı fırçasını baya bi beğendim.:)
Swiss İmage yüz temizleme jeli de yazın yağlanan t bölgemi çok güzel dengeledi onun da yazısını en kısa zamanda yazmaya çalışacağım.
Bee Beauty çift fazlı makyaj temizleyiciyi henüz kullanmadım ama yorumları çok güzel olunca almıştım, 8x4 ise alüminyum içermediği için bittikçe aldığım deodorantlardan.


Son olarak NYX'ten indirimde bu iki parçayı almıştım.
Koyu gelen fondötenlerin rengini açmak için Pro Foundation Mixer'in White rengi ve mağazada rengini, duruşunu çok beğenince bir de indirim 30 tl civarına gelince aldım.
Bu aydınlatıcıyı da en kısa zamanda yazmaya çalışacağım çünkü tam bir beyaz ten aydınlatıcısı öyle sim sim durmuyor, çok yoğun değil.



Benim yaklaşık 7 ayda aldığım ürünler böyleydi, resimlemeyi unuttuğum birkaç parça ürün yok değil.
Bu alışveriş yazısında olmayan L'oreal Shine serisinin rujlarına bayıldığım için bir renk daha indirimde denk gelirse alırım o seriyi de mutlaka yazmam lazım.


Sevgilerimle











7 yorum:

  1. 7 ay için baya iyi, darısı bundan sonraki 7 ay için başıma :) NYX ProMixer çok iyi bir ürün, ben çok severek kullanıyorum. Farmasi Vice Brown da harika bir palet. Hepsini güle güle kullan! Umarım Aralık ayında doğumgünün için istediklerini alabilirsin :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son günlerde azıcık sapıtsamda bu yılı az alışverişle kapatacağa benziyorum.:)
      Ah şu dolar biraz inse de wishlistimi tamamlasam:)

      Sil
  2. Gule gule kullan bu keratın maskesınden annemde almıs ıkı adet fena degıl gıbı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, saçlarım şu an çok kısa biraz uzasın hemen onu deneyeceğim:)

      Sil
  3. güle güle kullan farmasi mineralli spreyi denemiştim ambalajı değişmiş galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, Farmasi spreyi google'da aratınca eski ambalajı çıkıyor, sanırım dediğin gibi değilmiş ama yapısı güzel beğendim.:)

      Sil
  4. Rujların renkleri çok güzel duruyor, Loreal rujları da merak ettim :) Bee Beauty çift fazlı göz makyaj temizleyicisinin mini boyunu almıştım ben de deneme amaçlı ama hem çok yağlı geldi hem de gözlerimi yaktı. Ben hiç sevmedim maalesef, iyi ki büyük boyunu almamışım dedim :( Umarım siz seversiniz. Güle güle kullanın hepsini.

    YanıtlaSil