13 Ağustos 2015 Perşembe

Son Günlerde Aldıklarım


Geçtiğimiz hafta yine rahat durmadım ve ufak tefek alışverişler yaptım.
Gerçi %90'ı ihtiyaç içindi sadece ufacık bir kısmı meraktan alındı.

Kliksa'dan bitmek üzere olan Shiseido Natural Finish Concealer'ımı yedekledim ve yanına bir de yine bitmek üzere olan toniğimin yerine Cyrene'den tonik aldım.

Yves Rocher'da da 49 liralık alışverişe 15 lira indirim olunca mağazaya gitmeden duramadım.
Bio serisinin duş jellerini, bittikçe aldığım kayısılı peelingi ve oğlum tarafından parçalanan makyaj süngerini yeniden aldım ve Yves Rocher bir de bu alışverişin yanında yağlı saçlar için şampuan hediye etti.:)

Ve son olarak aldıklarım ise tamamen meraktan Cosmohome mağazasında Note ürünlerinde %30 indirim ve tek bir ürün alımına bile maskara hediyesi olunca bende 18 numaralı tekli farı aldım.
İlk kez Note far ve maskara deneyeceğim bakalım nasıllar en kısa zamanda düşüncelerimi blogda yazarım.

İşte benim bu aralar aldığım ufacık, tefecik alışverişler bunlardı.:)

16 yorum:

  1. oo kliksadan mı aldın iyi olmuş ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kapatıcıyı Kliksa'dan almak süper oldu.:))

      Sil
  2. Güle güle kullan fıstık, hepsi de pek güzel olmuş :) Note 18 çook güzel bir far, ama ben daha çok sonbahar-kış döneminde kullanmayı seviyorum. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:) farın rengi çok hoşuma gitti tam tek başına kullanmalık:)

      Sil
  3. hepside çok güzel güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan kuzum, Cyrene tonik paylaşımını merakla bekliycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, toniği bende merak ediyorum inşallah güzeldir kullanmaya başlayınca hemen yazacağım:)

      Sil
  6. Hepsini mutlulukla kullan canım.Yves Rocher duş jellerini ve kayısılı peelingi çok seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, zaten Yves Rocher'ın sevmediğim ürünü o kadar az ki:)

      Sil
  7. Kayısılı peeling daimi favorimdir=) Güzel günlerde kullan =)

    YanıtlaSil