11 Ağustos 2015 Salı

Avon BE Parfümleri



Geçtiğimiz hafta Avon'dan mis kokulu bir kutu dolusu parfüm aldım ve hemen sizlerle paylaşmak istiyorum ki 9. kampanya bitmeden sizde indirimli fiyatıyla sahip olabilesiniz.
Bu 3 parfüm Avon'un yepyeni, yazlık parfümleri Edt oldukları için kalıcılıkları Avon'un diğer parfümleri kadar iyi değil.


Ben bu 3 parfümden en çok BE Fun olanı sevdim yada şöyle diyeyim benim tenime en çok Fun yakıştı ama diğer 2 parfümün de kokusu hafif ve tam yazlık.

BE Fun: Pembe Frezya, Enfes Armut ve Misk karışımı çok zarif bir koku

BE Romantic: Frenk Üzümü, Müge Çiçeği ve Sandal Bitkisi karışımı olan bu seride ki 2. beğendiğim koku

BE Daring: Güneşte Olgunlaşmış Kuş Üzümü Filizleri, Şakayık ve Amberli bir koku

50 ml'lik, şık, rengarenk bir ambalaja sahip ve kalıcılıkları 3-4 saat olduğu için gün içerisinde mutlaka tazelemek gerekiyor.
3 koku da fresh, ağır değil tam yaza yakışan kokular bu 3 parfümden birini mutlaka beğeneceksinizdir.
Parfümlerin indirimsiz satış fiyatı 35 TL fakat 21 Ağustos'a kadar 16.95'e edinebilirsiniz.

Ayrıca #kendinol hastagiyle fotoğrafınızı Avon İnstagram ve Avon Twitter hesaplarını etiketleyerek yarışmaya katılıp Avon BE parfümlerinin yüzü olma şansını yakalayabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi www.avon.com.tr adresinde!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder