26 Ağustos 2015 Çarşamba

Redist Saç Parfümü


Saç Parfümü benim ilk kez duyduğum bir ürün idi bu ürünü de #guzelligimizannemizden etkinliği sayesinde tanıdım.
Natulika tarafından hediye edilen üç üründen biri de bu gördüğünüz saç parfümü idi.
Redist markasını da ilk kez duydum ve bu saç parfümünü de kullanınca oldukça beğendim.
Bu saç parfümü nedir, ne işe yarar derseniz sigara kullanan bir çok kadında olan saça sinen sigara kokusu, sigara içilen bir ortamda bulununca saça sinen kötü kokuyu, kimyasal işlem sonrası oluşan kokuyu etkili bir şekilde yok ediyor.
Ayrıca sadece kötü kokuları yok etmekle kalmıyor güzel bir parlaklık sağlıyor.
İçeriğinde ki ekstra complex vitaminler ile de saça bakım yapıyor.

İster duştan sonra nemli saça isterseniz kuru saça sıkabiliyorsunuz.
Ben her iki türlü de denedim ikisinde de sonuç gayet iyi diyebilirim.

Bu parfümün 3 farklı kokusu mevcut bende ki Love Garden çok güzel, egzotik bir koku ve asla ağır, iç bayan bir koku değil.
Ayrıca şekerli Pink Sugar ve baharatlı Sweet Pie kokular var.

Redist'in bu saç parfümünü www.natulika.com adresinden satın alabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Aynen ben de yabancıydım ta ki Armani'nin saç parfümünü Amerika'dan dönen biri bana hediye edene kadar. Önce normal parfüm sandım ama saç parfümü olduğunu okuyunca çok şaşırdım...
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Armani'nin saç parfümünü sayende öğrenmiş oldum.:) Sağol canım:)

      Sil
  2. buram buram kokmak için iyi bir ürün gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. body mistlerimi saça da kullanıyorum iyi oluyor :-))

    YanıtlaSil