19 Ağustos 2015 Çarşamba

Nars Light Reflecting Setting Powder




Nars'ın bu pudrası son zamanlarda oldukça meşhur cildim yağlı değil ama kuru-karma ve yaz aylarında t bölgem az da olsa parlayabiliyor.
İşte böyle durumlar da sabitleyici, yağı dengeliyici ürünler devreye giriyor.
Bende özel günlerde ve yaz aylarında kullanmak için Nars'ın transparan pudrasını almıştım.
Bunun bir de toz versiyonu var ki bence toz pudralar pek kullanışlı değil hele bir de benim gibi sakarsanız her tarafın batması işten bile değil.:)
Klasik kauçuk Nars ambalajına sahip tabi bu bir zaman sonra tüm ambalajın kir içerisinde kalmasına neden oluyor.
Ayrıca çok hoş bir kılıfı var ve kılıfın içerisinde iki ayrı bölme mevcut birinde pudra diğerinde ise incecik bir sünger bulunuyor.


Nars Işık Yansıtan Sıkıştırılmış Sabitleyici Pudra

Nars - Light Reflecting Setting Powder

Bu pudra ışığı yansıttığı için yaptığınız makyajın daha güzel görünmesini sağlıyor.
Ben göz altı kapatıcımı sabitlemek için de kullanıyorum ve bu konuda da performansından memnunum.
Göz altı kapatıcısını pudra ile sabitlediğinizde çoğunlukla mat bir görüntü oluşur ama bu pudra tam tersi inanılmak güzel, aydınlık bir görüntü veriyor hem de kapatıcıyı çok güzel sabitliyor.
Dediğim gibi cildim yağlı olmadığı için bu ürünün sabitlemesi, t bölgemde ki parlamayı kontrol altına alması benim için yeterli oluyor.


Bembeyaz bir ürün ve parmağınızı tek seferde pudraya sürdüğünüzde neredeyse hiç ürün gelmiyor fakat birkaç kez sürünce aızıcık birşey geliyor.
Simli gibi dursa da yüzünüze fırça ile sürünce asla simli, abartılı bir ışıltı olmuyor.
İçerisinde ki minik, abartısız ışıltılar cildinize sağlıklı bir ışıltı katıyor, makyajınız daha hoş gözüküyor.
7 gramlık bir ürün her gün kullanıldığında kısa sürede bitecektir ama ben sık ten makyajı yapmadığım için uzun süre yetecektir diye düşünüyorum.

Ürünün fiyatı 115 lira bittiği zaman yeniden aladabilirim veya son zamanlarda sıkça gördüğüm YSL'nin toz pudrasını da alabilirim.:)





10 yorum:

  1. Transparan pudraları seviyorum, göz altı için idealler bana göre de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu pudranın en sevdiğim yanı göz altı kapatıcısını sabitlerken aynı zamanda çok hoş bir aydınlık vermesi:)

      Sil
  2. ah nars ah ben de bu ve mufe arasında tereddütte kalmıştım mufe aldım sonuçta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunu alırken Chanel'in toz pudrası ile Nars arasında kalmıştım Chanel'i gramajından ötürü eledim ama şimdi de aklım YSL'ye kaydı:)

      Sil
  3. Makyajını serviste yapan birisi olarak toz pudra kullanamıyorum :)) sanırım bitince Nars'a devam etmek zorundayım bu durumda.. Acaba Guerlain Meteorites buna alternatif olabilir mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guerlain denemedim canım o yüzden birşey diyemeyeceğim.

      Sil
  4. maalesef kuru cildimde tutunmadığı uçup gittiği için benim için etkisiz bir üründü. aynı şeyi hourglasslarda da yaşadım :( ama aklım ysl de :) mufe de çok kuruttu. laura mercier güzeldi ama toz üründü ve sakarlık konusunda seni aratmam :) gerçi couelurs ile aram çok iyi şimdilik. kendi rengimi de bulursam daha pudra aramam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru-karma cildim olduğu için yaz aylarında ki performansından memnunum ama kışın cildimi kurutur mu bilemiyorum.
      YSL'nin toz ürün olması tek sorun nazik kullanım gerektiriyor biz sakarlar onu döke saça çabucak bitiririz.:))

      Sil
  5. Almamak için direndiğim sonunda yenildiğim güzellik ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle yazın makyajın kurtarıcısı boşver iyi ki almışız.:)

      Sil