31 Ağustos 2015 Pazartesi

Cecile Artliner - 01 Black



Her zaman göz makyajımda eyeliner tercih etmiyorum daha doğrusu eyeliner sürme konusunda pek pratik değilim o yüzden ayda yılda bir eyeliner sürüyorum diyebilirim.
Bugüne kadar Avon ve Oriflame'nin keçe uçlu eyelinerlarını kullanmış ve memnun kalmıştım.
Cecile markasının bu eyelinerı ile #guzelligimizannemizden etkinliği sayesinde tanıştım ve kullandıkça da memnun kaldım.
Böyle keçeli kalem tarzı eyelinerlar da uygulama yaparken oldukça pratik tabi benim gibi sık eyeliner çekmiyorsanız biraz daha dikkatli uyguluyor olabilirsiniz.:)
Cecile art liner'ın ucu diğer kullandıklarıma göre daha uzun ve sivri olduğu için biraz daha kolay uygulama yapabiliyorum.


Rengi tam bir kömür siyahı, kalıcılığı da gayet iyi saatlerce akmadan, silinmeden kalıyor.
Eğer ki kalem eyelinerları kullanmayı seviyorsanız anti alerjik olan bu eyelinera bir şans verebilirsiniz.


2 yorum:

  1. bunu denemedim ama ben de çok beceriksizim bu konuda amwayin linerı var onu çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amway'i denemedim ama Cecile ucu ince olduğundan dolayı kolayca sürülüyor şimdi aklım Catrice'in eyelinerlarında :)

      Sil