6 Ağustos 2015 Perşembe

H&M Allıklar - Dazzling Peach & Tawny Rose




H&M'nin makyaj ürünleri de kıyafetleri, aksesuarları kadar ilgi çekiyor ve rağbet görüyor.
Bende bu sezon ki indirimde çok övülen allıklarından 2 tane alıp denemek istedim.
Normalde fiyatları 10 lira ama indirimde 3 lira olunca her mağazada bulmak biraz zor oldu.
Testerı olmadığı için gözüme kestirdiğim iki renk şeftali tonlu Dazzling Peach ve gül kurusu tonlarında ki Tawny Rose oldu.
Her iki allığın da yapısı yumuşak, biraz tozutuyor ama rengini kolayca veriyor.
Kalıcılıkları çok iyi değil yaklaşık 3-4 saatin sonunda hafiften silikleşmeye başlıyor.


Dazzling Peach: Çok güzel uçuk bir şeftali tonu ve içerisinde hafif ışıltıları var.
Kolayca uygulanıyor ve özellikle beyaz tenlilerde ki duruşunu çok beğeniyorum.
Ama bronz tende de ayrı bir güzel durduğunu da belirtmeden geçmeyeyim.



Tawny Rose: Kirli bir gül kurusu diyebilirim ve bana göre daha çok sonbahar-kış rengi ama ne yazık ki kendime pek yakıştıramadım belki sonbahar aylarında kullanırım.
Yapısı mat bu sebeple uygularken doğru fırça kullanmak ve çabuk olmak gerekiyor.



Tek seferde verdiği renk budur açıkcası fiyatına göre performansını gayet iyi buldum.

Uygun fiyatlı allık arayanlar bence H&M'ye bakmalı.






2 yorum:

  1. yok işte bulamıyorum bir türlü yok yok yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım indirim bitince kalmadı yeni ürünler gelmeye başladı.

      Sil