12 Ağustos 2015 Çarşamba

Nivea Powder Touch Serisi



Nivea'nın yeni çıkan bu deodorant serisi bugünün konuğu oluyor.
Bu yeni serinin en büyük vaadi ise sürdükten sonra anında kurumayı vaad ediyor olması.
Powder Touch serisi roll-on, stick ve sprey deodorant'tan oluşuyor.



Peki nedir bu hızlı kurumasının nedeni derseniz içeriğinde ki Kaolin sayesinde olduğunu söyleyebilirim.
Ne sprey deodorantı, ne stiği ne de roll-on'u koltuk altını pudralı bırakmıyor, kıyafetiniz üzerinizdeyken kullansanız bile asla kıyafette leke bırakmıyor.
Terlemeyi 48 saate kadar önleme gibi bir iddiası var ama o kadar uzun süre dayanıyor diyemem.
Ben aşırı terleyen biri değilim bu yüzden terlemeyi önlediği ve gün sonunda bile asla ter kokusu olmadığını söyleyebilirim.

Ayrıca bu serinin kokusuna da bayıldığımı belirtmeden geçmeyeceğim inanılmaz hoş bir kokusu var.
Alkol ve boya maddesi içermiyor ama malesef alüminyum içeriyor.



Powder Touch Roll-on: Seride ki kuruma hızı en az olan ürün diğer roll-on'lara göre daha hızlı kuruyor ama seride ki diğer ürünlere göre daha yavaş kuruyor diyebilirim.
Hoş kokusu uzun süre gidiyor ve kıyaferlerde leke bırakmıyor.

Powder Touch Sprey Deodorant: Seride ki en hızlı kuruyan ürün de sprey formda olanı, pudralı bir ürün olduğu için kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.

Powder Touch Stick Deodorant: Pek fazla stick formda deodorant kullanmıyorum ama bunun yumuşacık yapısını, kıyafetlerime bulaşıp, leke yapmamasını ve oldukça hızlı kurumasını sevdim.

Nivea'nın bu serisinin performansını gayet iyi buldum zaten Nivea'nın Pure&Natural serisini uzun süredir kullanıyorum.
Eğer ki bu serinin içeriğinde bir de alüminyum olmasaydı özellikle sprey deodorantı vazgeçilmezim olurdu.


*Ürünler Nivea tarafından denemem için gönderilmiştir.

1 yorum:

  1. bunu alayım diye gitmiştim hafta sonu gratis'e başka bir şey aldım çıktım..

    YanıtlaSil